תוכן שיווקי

Raytheon|Websense היא כעת פורספוינט

פורספוינט מביאה גישה מרעננת לשמירה על משתמשים, מידע ורשתות מפני איומים חיצוניים ופנימיים

05/05/2016 10:25
פורספוינט

חברת אבטחת המידע המובילה Raytheon|Websense חשפה לאחרונה את שמה החדש – פורספוינט (Forcepoint), וכן מספר מוצרי אבטחת מידע אשר התווספו לפורטופוליו.

על בסיס השילוב המוצלח בין Websense ,Raytheon Cyber Products וכן Stonesoft, חטיבת הפיירוול שנרכשה לאחרונה ממק'אפי (McAfee), פורספוינט מביאה גישה רעננה להתמודדות עם אתגרי אבטחת הסייבר המתפתחים בהתמדה ועם דרישות הרגולציה עמן צריכים להתמודד עסקים, גופי ממשל וביטחון.

פורספוינט נוסדה במטרה לאפשר לארגונים להניע את עסקיהם קדימה תוך ניצול העוצמה הקיימת באימוץ טכנולוגיות טרנספורמטיביות – ענן, ניידות, אינטרנט של הדברים ועוד, וזאת באמצעות פלטפורמה אחודה מבוססת ענן/תשתית Triton ששומרת על משתמשים, רשתות ומידע, תוך ביטול חוסר היעילות הנובע מניהול מספר מוצרי אבטחה נקודתיים.


הפלטפורמה של פורספוינט תגן מפני איומים מבחוץ ומבפנים, תאתר פרצות במהירות, תמזער את "זמן התגובה" – הזמן שעובר מרגע הגילוי לטיפול – ותעצור גניבה/אובדן מידע.

"עם פורספוינט ארגונים יכולים להגן על משתמשים, רשתות ומידע בענן, בדרכים ובמשרד. אנחנו מפשטים את היבטי המדיניות וה-Compliance, מאפשרים קבלת החלטות טובה יותר ומשפרים את האבטחה כך שלקוחותינו יוכלו להתרכז במה שחשוב להם", אמר ג'ון מק'קורמק, מנכ"ל פורספוינט.

לדבריו, "אנחנו נספק פלטפורמה אחודה מבוססת יכולות ענן כדי להגן מפני התקפות, כדי לזהות מוקדם יותר פעילות חשודה, וכדי לספק את ההקשרים הנדרשים כדי לאפשר ללקוח להחליט באלו פעולות לנקוט כדי לעצור את מתקפת הסייבר וכדי למנוע גניבת מידע".

עוד הוסיף מק'קורמק כי "הגנה (Defend), איתור (Detect), החלטה (Decide) והבסה (Defeat) – זה החזון שלנו בהתמודדות בפני איומי הסייבר המודרניים – Forcepoint 4D Security. יש לנו את המומחיות, המחויבות הפיננסית והגישה המתמשכת לטכנולוגיית אבטחה ייחודית לה אנו זקוקים, כדי להבטיח את החזון הזה".

"פלטפורמת פתרון, שמפשטת ומחזקת את האבטחה כחלק מאסטרטגיה הוליסטית שכוללת אנשים, תהליכים וטכנולוגיה, היא כזו שמציעה הרבה יותר תמורה מאשר פתרון אבטחת מידע נקודתי", אמר דן וילסון, סגן נשיא ב-Optiv, ספקית מובילת שוק לפתרונות אבטחת סייבר מקצה-לקצה.

לדבריו, "הפלטפורמה של פורספוינט מתמקדת בהגנה מפני ה"איום שמבפנים" (Insider), הגנה על מידע בענן וכן באבטחת הרשת. אנחנו רואים כיצד לקוחות מבקשים את היכולות הללו, ואנחנו נפעמים לראות כיצד פורספוינט מספקת אותם".

רכישת Stonesoft ו-Sidewinder

פורספוינט השלימה את רכישת פיירוול הדור הבא Stonesoft (קרי Next generation Firewall) ואת טכנולוגיות הפרוקסי פיירוול Sidewinder (קרי Proxy Firewall) מ-Intel Security בינואר 2016. טכנולוגיות אלו ירחיבו את יכולות הענן והיכולות ההיברידיות של פלטפורמת האבטחה מובילת התעשייה Forcepoint TRITON. פרטי הרכישה לא פורסמו.

הכרזות על מוצרים

פורסטפוינט משיקה שלושה מוצרים חדשים שמתייחסים לאיומים פנימיים (Insider Threats), להגנה מבוססת ענן על Office 365, ואבטחת רשת הטובה לסביבות ברמת ביזור גבוהה:

● איתור איומים פנימיים
SureView Insider Threat 8.0, הפתרון החדש שמציעה פורספוינט, מעניק ללקוחות מערכת התראה מוקדמת שמזהה באופן אוטומטי את המשתמשים הכי מסוכנים בארגון תוך התבססות על ההתנהגויות שלהם ועל כל מידע המתקבל מ-TRITON AP-DATA – פתרון מניעת זליגת המידע (DLP) של פורספוינט.

SureView Insider Threat אוסף נתונים ומספק מידע בהקשר התנהגויות של משתמשים, כולל הקלטת מסכים למטרת ניתוח מעמיק (forensics) והצגה מחדש של פעילויות המשתמש לפני, במהלך ואחרי התנהגות ברמת סיכון גבוהה.

● הגנה מבוססת ענן עבור Office 365
עם המעבר של יישומים ארגוניים לענן, יש לתת את הדעת לאופן ההגנה על המידע. פלטפורמת Forcepoint TRITON מתארחת כעת ב-Azure של מיקרוסופט (Microsoft), והיא מאפשרת לאכוף DLP עבור Microsoft Exchange Online ב-Office 365 ישירות מהענן של מיקרוסופט עצמה.

פתרונות האבטחה של Forcepoint TRITON אוכפים מדיניות עקבית לאורך ורוחב הענן, ההתקנות המקומיות ובנקודות הקצה, וכך מספקים הגנה היברידית אחודה עבור ארגונים שהינם מבוזרים עם יכולת ניידות גבוהה.

● אבטחת רשת
Stonesoft NGFW של פורספוינט הינה פיירוול מהדור הבא ברמת שרידות גבוהה ביותר, וכן מקל על יצירת רשת אבטחה חזקה עבור ארגונים מבוזרים. כעת, עם ההסמכה עבור Common Criteria ,Stonesoft מספק נראות, זמינות ושרידות באופן עקבי, ואפשרות אכיפת מדיניות על פני מאות ואלפי מיקומים באמצעות ממשק ניהול יחיד.

"פורספוינט היא חברה חדשה עם גישה מקיפה לטיפול בצרכי אבטחת מידע מתפתחים של ארגונים בכל רחבי הגלובוס", אמר כריסטיאן כריסטיאנסן, סגן נשיא מוצרי אבטחה ב-IDC, מובילה עולמית באספקת ייעוץ ומחקר IT גלובלי.

והחשוב ביותר, אמר, "פורספוינט מתמקדת בלאפשר לחברות לעשות עסקים באופן מאובטח בדרכים חדשות ומרתקות תוך ניצול מחשוב הענן, הניידות וטכנולוגיות פורצות אחרות".

אירועים קרובים