תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התיאטרון, יפו

"לקוחות מעריכים את ההשקעה הרבה הניכרת בפיתוח פתרונות ניהול מידע פורצי דרך"

כך אמר שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט, שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו

03/04/2016 08:05
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

הצג את החברה – מה תחומי ההתמחות שלכם?
"אבנט תקשורת פעילה בישראל מזה 18 שנים והיא אחת מ-60 החברות בקבוצת ה-IT הגדולה בישראל – רד-בינת. אנחנו מפיצים פתרונות תוכנה וחומרה בקרב משווקי SME בישראל ומתמחים בהפצה של מוצרי תוכנה וחומרה לארגוני ME בתחומי התקשורת, הגיבוי, האחסון ואבטחת המידע. אבנט הינה מפיצת רישוי בכירה של מוצרי קומוולט, היטאצ'י (Hitachi) ומיקרוסופט (Microsoft)".


"לאחרונה, אבנט נבחרה על ידי קומוולט למפיצה היחידה שלה למתן פתרונות ענן SaaS (ר"ת Software as a Service), וכן נבחרה על ידי מיקרוסופט העולמית להיות המפיצה היחידה בישראל למכירת פתרונות ענן למשווקים. בנוסף לכך, החברה קיבלה את המינוי היוקרתי MS Cloud Solutions Provider (CSP) Tier 2".

ספר על העבודה עם קומוולט: כיצד מתנהלת הפעילות המשותפת?
"שיתוף הפעולה הפורה עם קומוולט מתבצע החל משלבי התכנון הקפדניים וכלה בשלב הביצוע של הפרויקטים השונים. זאת לצד הבנה עמוקה וראיה רחבה בין שתי החברות, אשר מעצימות את עבודתנו המשותפת ומבטיחות שגשוג והצלחה בהשגת היעדים המשותפים לנו. לזכות לנו לעבוד עם יצרן ניהול אחסון מידע, מוביל עולמי בתחום לצד צוות עובדים מקצועי והנהלה מקומית, ההופכים את יום העבודה לחוויה מעשירה וצרופה בעשייה".

מה לדעתך הם הגורמים המרכזיים להצלחה של המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות?
"מעבר לכך שקומוולט היא חברה מובילה בתחום ניהול חכם של המידע והגנה, עליו אני סבור כי הניסיון רב השנים בניהול מערכי הפצה ומשווקים של צוות העובדים והמנהלים של החברה בארץ ובעולם הוא אחד מהגורמים המרכזיים להצלחת המוצר בקרב הלקוחות, צוות החברה מתאפיין באמינות, עקביות ונאמנות ללקוחותיהם הרבים ואני חושב שזהו המפתח לבידולם והצלחתם בארץ ובעולם. לקוחות החברה מעריכים את צורת העבודה של קומוולט ואת ההשקעה הרבה הניכרת בפיתוח פתרונות ניהול מידע פורצי דרך ובמתן שירות ותמיכה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר כנדרש וכמצופה ממובילה עולמית".

ברכה קצרה ללקוחות שיגיעו למסיבת האביב?
"האביב מביא עמו שינוי, צמיחה ופריחה לכל. עבורי, פתיחתו של האביב באירוע יוקרתי וייחודי זה הוא סמל לבאות והזדמנות מצוינת ללקוחות הותיקים להכיר זה את זה וליצור קשרים חדשים וללקוחות החדשים ליישם את פתרונות ניהול המידע והגיבוי החדשניים והמתקדמים של קומוולט. אני מודה מקרב לב לכל לקוחותינו ומאחל לכולם שנה נהדרת, רעננה ומוצלחת".

אירועים קרובים