תוכן שיווקי

פוקוס טלקום הודיעה על השלמת הטמעת מערכת VoIP לפתרון ה-IP Centrex של סלקום

08/03/2016 16:16
מימין לשמאל: יו"ר קבוצת פוקוס טלקום, אהוד שרר ומנכ"ל קבוצת פוקוס טלקום, מאיר פרידמן

קבוצת פוקוס טלקום הודיעה על השלמת פרויקט הטמעת מערכת הקלטת שיחות VoIP, לפתרון ה-IP Centrex של סלקום.

במסגרת הפרויקט תתאפשר היכולת למשתמשי ה-IP Centrex העסקיים של סלקום, המחויבים רגולטורית וגם לכאלה שאינם מחויבים להקליט את תעבורת השמע, לשפר את הביצועים העסקיים של מוקדי השירות. זאת, על בסיס הקלטה ותיעוד השיחות המתקבלות, ניתוח והערכה של תפקוד נציגי מוקד השירות ורמת השירות. המערכת אינה מנתחת את השיחה ואת תפקוד הנציג.

המערכת הינה מערכת המיועדת לספקי שירות טלפוניה בענן, תומכת בפרוטוקול ה-SIPRec, המוטמע בראשונה בארץ, ובעלת תאימות למתגי טלפוניה רבים ולמתג ה-IP Centrex בפרט, עם יכולת שרידות, גיבוי ואחסון קבצי ההקלטות לטווח ארוך. למערכת פורטל ניהול בשפה העברית ידידותי ונוח למשתמש, הכולל הרשאות לצורך ניהול, חיפוש וגישה לארכיב ההקלטות. המערכת תואמת לתקנות רגולטוריות להקלטת שיחה.

פוקוס טלקום, בעלת מוניטין מאז 1995, מספקת מגוון רחב של פתרונות, שירותי אינטגרציה ומוצרים מובילים עבור ספקי שירות, לקוחות עסקיים והתעשייה הצבאית והביטחונית בישראל.

אביב טגנסקי, מנהל תחום מוצרים ושירותים באגף השיווק של סלקום אמר כי "לסלקום מערכת IP Centrex המתקדמת בשוק העסקי בישראל ומספקת כבר היום שירותי מרכזיה לאלפי לקוחות. הרחבת היכולות שלנו באמצעות השקת מערכת הקלטת שיחות תאפשר ללקוחותינו לרכוש מסלקום שירות חודשי, בעלות אטרקטיבית ללא צורך בהשקעות".

רקע על קבוצת סלקום: מעניקה ללקוחותיה העסקיים סל פתרונות רחב:

● רשת סלולרית (לרבות מדור רביעי).
● רשת תמסורת ארצית עצמאית ופתרונות IP VPN.
● שירותי טלפוניה נייחת פנים ארצית ושיחות בינלאומיות.
● שירותי גישה לאינטרנט ברוחבי פס גבוהים.
● שירותי דטה סנטר הפרוסים בשני אתרים בישראל.
● שירותי ענן מתקדמים הכוללים מגוון פתרונות כגון: DDOS, WAF ועוד.
● פתרונות אבטחת המידע ונטוורקינג תוך שותפויות רבות שנים עם היצרנים המובילים בעולם, שמהווים היום זרוע מרכזית בקבוצה ומאפשרים לנו לספק מהידע והניסיון רב השנים שלנו בתחומים אלה ללקוחותינו.
● שירותי אינטגרציה באמצעות צוות IT מנוסה בתחזוקה ובאבטחת תשתיות אחודות.

אירועים קרובים