תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

מחקר של CA מגלה פיגור בהשגת בשלות DevOps מלאה בקרב ארגונים

התוצאות מראות על אי מימוש היתרונות של DevOps: הנעת זריזות וגמישות עסקית והגברת הצמיחה של ההכנסות והרווחים

24/01/2016 10:19
CA Technologies

תוצאות של מחקר גלובלי חדש, שהוזמן על ידי CA Technologies, מראות כי רק 20% מהארגונים שניסו ליישם DevOps פרסו אותו באופן מלא. המחקר גם מצא  שארגונים אלו נוטים יותר לדווח על כך שהיוזמות הדיגיטליות שלהם תורמות לתחרותיות, לשימור הלקוחות ולתוצאות.

במחקר, שכותרתו  "הרכבת פאזל ה-DevOps", למעלה מ-80% מהמנהלים העסקיים ומנהלי ה-IT הבכירים מסכימים שקיימים תשעה מרכיבים עיקריים הממקסמים את יעילות ה-DevOps. תחומים חיוניים כוללים חינוך בעלי העניין העסקי, אמצעי אבטחה ותאימות, ותהליכי IT חוצי פונקציות (cross functional).

"כדי למנף את מלוא הפוטנציאל של DevOps, ארגונים צריכים לוודא שיחידת המחשב מיומנת כראוי ועובדת תוך שיתוף פעולה. כמו כן עליהם ליישם את הבקרות וה-enablers הדרושים", אמר מייקל מאדן, המנהל הכללי של תחום ה-DevOps ב-CA Technologies. "הפתרונות של CA DevOps, שפותחו תוך שימוש במתודולוגיית אג'ייל, הינם בעלי תפקיד מכריע בסיוע ללקוחות להשתמש ביוזמות הדיגיטליות שלהם על מנת להניע יתרון תחרותי בסביבה עסקית המשתנה בקצב מהיר יותר ויותר".

למרות ש-DevOps נתפס כמרכיב מרכזי להנעת זריזות וגמישות (אג'יליות) עסקית ולעמידה בדרישות הלקוח, רק קצת יותר ממחצית (55%) מהמשיבים ציינו שיש להם מטרת אסטרטגיית ויעדים מוגדרים היטב בתחום ה-DevOps. יתר על כן, בעוד ש-86% רואים כחשובים את חינוך בעלי העניין העסקיים ואת יישור-הקו של סדרי העדיפויות העסקיים והמחשוביים (IT), רק 33% ו-37% בהתאמה השלימו צעדים אלו.

למרות שצוותי הפיתוח והתפעול עשויים ליישם בנפרד שיטות מודרניות וטכניקות אוטומציה, הרוב (63%) של אלו המאמצים DevOps אומרים שיש עדיין מה לעשות בתחומי התשתית וה-tooling.

כמו כן, עם 46% מהמשיבים שעדיין עובדים על אבטחה ותאימות, ברור שרוב הפעילות בתחום ה-DevOps אינה נתמכת בצורה טובה מבחינת הפלטפורמה המאפשרת (enabling platform) וניהול הסיכונים.

הרכבה של כל חלקי פאזל ה-DevOps עשויה לדרוש זמן, מאמץ ותכנון קפדני, אבל התוצאות שוות את זה. בהשוואה לארגונים ללא DevOps, אלו שאימצו DevOps הם:
● נוטים פי 2.5 לראות שיפורים בשימור לקוחות.
● נוטים פי 2 לראות שיפורים בגיוס לקוחות.
● נוטים פי 3.4 לראות התקדמות בנתח השוק.
● נוטים פי 2 לראות השפעה חיובית על צמיחה בהכנסות.
● נוטים פי 2.4 לחוות צמיחה גבוהה יותר ברווח.

משאבים

● מחקר: הרכבת פאזל  ה-DevOps.
● Infographic: האם נמצאים ברשותך כל חלקי פאזל ה-DevOps?

מתודולוגיית הסקר

הסקר המקוון הגלובלי של 1,442 מנהלים בכירים בתחום העסקי ובתחום ה-IT נערך בחסות CA Technologies ובוצע ביולי 2015 על ידי חברת האנליסטים Freeform Dynamics. הסקר קיבל חיזוק מראיונות טלפוניים מעמיקים עם מנהלי מפתח בענף. לפרטים מלאים על מתודולוגיית הסקר, ראה את הדו"ח "הרכבת פאזל ה-DevOps".

Freeform Dynamics היא חברת אנליסטים בתחום ה-IT. באמצעות המחקר והתובנות שלנו, אנו שואפים לעזור לאנשי מקצוע בתחום ה-IT ובתחום העסקי לקבל את המידע העדכני ביותר על ההתפתחויות הטכנולוגיות, ולקבל החלטות מושכלות יותר בתחום ההשקעות. לקבלת מידע נוסף, וגישה לספריי המחקר שלנו בחינם. ניתן מלבקר באתר כאן.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים