תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CLOUD • IOT • MOBILITY

אמיר כהן, פרטנר: "רציפות תקשורת הנתונים הינה אחד המרכיבים העיקריים בהצלחת העסק"

כהן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת פרטנר, אמר כי "בשנה האחרונה דורשים הלקוחות העסקיים יותר ויותר פתרונות משולבי תקשורת קווית וסלולרית בהתאמה אישית לצורכי ופריסת הארגון" ● לדבריו, "הקבוצה מובילה בהצעת פתרונות אלה ומציעה ללקוחותיה כבר כיום להצטרף למגוון פתרונות עסקיים משולבים תשתית קווית וסלולרית LTE, יחד עם שירותי ערך מוסף וניהול השירותים מקצה לקצה"

06/12/2015 12:18
אמיר כהן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת פרטנר

"קבוצת פרטנר מספקת ללקוחותיה העסקיים פתרונות תקשורת מקצה לקצה. במסגרת זו אנו מיישמים תשתיות תקשורת מבוססות טכנולוגיית דור רביעי, ובכך מאפשרים לעסקים פריסת נקודות תקשורת באתרים בהם אין עדיין, או לא תהיה תשתית תקשורת קווית". כך אמר אמיר כהן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת פרטנר, בכנס CLOUD • IOT • MOBILITY בהפקת אנשים ומחשבים.

כהן הרחיב על הצטרפותה של קבוצת פרטנר למגמה העולמית ההולכת וגוברת של ארגונים לעבור לפתרונות FMS (ר"ת Fixed Mobile Substitution). "במסגרת פעילות זו מחליפים ארגונים אתרים מבוססי תשתית קווית באלו של רשת סלולרית. קלות הפריסה והיציבות של רשת הדור הרביעי והקצבים המהירים המתקבלים בטכנולוגית LTE – עד 100 מגה בייט להורדת נתונים ועד 50 מגה בייט להעלאת נתונים לרשת, פותחים את הדלת לעולם חדש של יישומים חדשים עבור לקוחות אלו".

"במסגרת מעטפת הפתרונות שמציעה פרטנר, תשתית הLTE  מובילה את הלקוח לפתרון חדשני, מותאם ומשתנה על פי צרכי הארגון", אמר כהן.

"הפתרון מקנה הישג משמעותי לצרכן – רוחב פס גבוה המאפשר העברת נתונים במהירות שיא" הסביר כהן. "אם בדורות הקודמים של עולם הסלולר לקוחות עסקיים רכשו רוחבי פס נמוכים, כעת לאחר כניסת טכנולוגיית ה-LTE  לקוחות אלו חווים קפיצת מדרגה משמעותית בעולם רוחבי הפס, בדגש על קצבי העלאת נתונים. מדובר בבשורה משמעותית בשוק התקשורת בייחוד אל מול הפתרונות הסטנדרטים הנייחים הקיימים כיום".

המשכיות עסקית ורציפות תיפקודית

כהן אמר כי "עבור לקוחות עסקיים, רציפות תקשורת הנתונים הינה אחד המרכיבים העיקריים בהצלחת העסק וביכולתו לבצע את הפעילויות השוטפות הדרושות לו, על מנת להגיע למיצוי הפוטנציאל הרווחי והשיווקי. על מנת להבטיח רציפות תקשורת זו, אנו מוסיפים עבור הלקוחות העסקיים את עולם ה-LTE, במגוון יכולות וטופולוגיות בהתאם לצרכים הקיימים בשוק התקשורת העסקי. המשמעות היא שקו ה-LTE יכול לשמש, הן כקו גיבוי עבור קווים נייחים והן כתווך ראשי ובלעדי. חסרה פה התייחסות לפתרון כיצד הוא מתאים לקוחות מסונפים, וחסרה התייחסות לשאר הפתרונות שמוכרת קבוצת פרטנר".

כבר היום, קבוצת פרטנר מספקת לחברות מהמגזר האסטרטגי פתרונות במגוון תצורות ושימושים משלב התכנון, ההקמה, היישום וההפעלה להבטחת המשכיות עסקיות על מנת להגיע למיצוי מקסימלי בהיבט הריווחיות והיעילות ארגונית", אמר כהן.

פתרונות תשתית ואינטגרציה, לניהול יעיל וחסכוני של עסקים

כהן הוסיף ואמר, ש"קבוצת פרטנר הינה חברת התקשורת היחידה בישראל אשר מספקת כיום פתרונות אינטגרציה סלולרית בתוך הבית, פתרונות שליטה ובקרה בזמן אמת לנקודות קצה סלולריות ונייחות, במערכות ניידות כמו כלי רכב, וגם במערכות אוטומטיות שאינן מאויישות כלל. ההתמחות בתחום האינטגרציה הסלולרית או בשמה המוכר יותר EMM (ר"ת Enterprise Mobile Management) כוללת בתוכה גם מערכת למניעת זליגת מידע ארגוני ממכשירים ניידים".

פרטנר

פרטנר

נושא אבטחת המידע בארגונים המשלב שמירה על התכנים של העובדים בניידים והפרדה בין התכנים הפרטיים לתכני הארגון, הופך להיות קריטי יותר ויותר בפעילות הארגונית. לדבריי כהן, "קבוצת פרטנר מבינה כי במציאות בה אנו פועלים, שירותי תשתיות כבר אינם עונים בצורה בלעדית על צרכי הארגון, וקיימת חשיבות לא רק להעברת המידע, אלא בעיקר לשמירה על איכות התוכן הרגיש ולהגנתו".

"השילוב בין פתרונות התשתית לפתרונות האינטגרציה, מספק פתרון יעיל וחסכוני לעסקים במגוון תצורות של תקשורת ואבטחת סייבר על ידי שכבת גישה המתחברת לרשת אחת שמגובה בפריסה ארצית בה ניתן לספק מגוון שירותי ערך מוסף על גבי התשתית, ובכך להגדיל את הערך והתמורה לעסק", הסביר.

לסיכום אמר כהן כי "מאז ומתמיד, קידשה קבוצת פרטנר את ערכי הקדמה והחדשנות הטכנולוגית אשר היוו סמן ימני בפעילותה כמובילת שוק. קבוצת פרטנר הינה חברת התקשורת היחידה בישראל המספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל, תוך ניהול מקצה לקצה של כלל השירותים, ליווי מקצועי של צוות מומחים ומתן שירות מצטיין 24/7".

אירועים קרובים