תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של ג'וניפר נטוורקס, יום ד' 25 בנובמבר, מלון דן אכדיה הרצליה

Leverate בחרה בפתרונות התקשורת של ג'וניפר נטוורקס מקצה לקצה

הפתרונות החדשים של החברה מספקים ללקוחות Leverate יתרון תחרותי בעולם המסחר הפיננסי ● הפתרונות מקטינים בצורה משמעותית את השיהוי ומשפרים את חוויית המסחר

12/11/2015 10:38
ג'וניפר נטוורקס

Leverate המספקת פתרון TurnKey טכנולוגי מתקדם לחברות מסחר פיננסי, בחרה לשדרג את כל שדרת הרשת שלה, מקצה לקצה, באמצעות פתרונות התקשורת של ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks).

פתרונות אלה יספקו רמה חדשה של ביצועים אשר יתמכו בטכנולוגיה של Leverate, הכוללת מגוון פתרונות טכנולוגיים לחברות מסחר פיננסי, כגון זירת מסחר, מערכת ניהול סיכונים, פתרון ניידות ואף אישורי כניסה לשווקים חדשים. הפרויקט שהחל לפני כשמונה חודשים הסתיים לפני כשבועיים, והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

פתרונות ג'וניפר נטוורקס אשר נרכשו באמצעות זברה טכנולוגיות, המייצגת אותה בישראל, נבחרו להקמת הרשת החדשה של Leverate לאחר בדיקות ומבחנים קפדניים של הפתרונות המובילים בשוק. הרשת כוללת נתב ליבה MX104, מתגי שדרה ראשי מסדרת ה-QFX ומתגי גישה EX התומכים בקיבולות של טרה ביט לשניה. מעבר להרחבת רוחב הפס לנפחים של מאות גיגה ושיפור ב-Latency של תקשורת המולטיקאסט בין שרתים ברשת, תשתית Leverate נהנית כעת גם משרידות גבוהה יותר.

שדרת התקשורת החדשה נועדה לתמוך בפעילות העסקית המתרחבת, ולספק ביצועי רשת אופטימליים שישפרו את התחרותיות של לקוחות החברה, וכן שרידות משופרת ויעילות תפעולית עדיפה.

"בעולם ה-FinTech המודרני בו כל חלקיק שניה משפיע על ביצועי המסחר של שחקני השוק, ביצועי רשתות ומחשוב הם בעלי משמעות פיננסית עצומה", אומר דקל שביט, דירקטור תפעול טכנולוגיות ב-Leverate. "בעקבות המעבר לרשת החדשה של ג'וניפר נטוורקס, הצלחנו להוריד את השיהוי של הרשת הפנימית בצורה משמעותית. ה-Latency הוא היבט טכנולוגי בעל השפעה ישירה על תחרותיות והכנסות בעולם ה-FinTech. כל עיכוב של שניה בביצועי הרשת עלול לגרום להפחתה בהכנסות. חברות בתחום משקיעות מאות אלפי דולרים כדי להשיג שיפור, ואנו עשינו זאת בתוך המערכת תוך כדי החלפת הרשת שנועדה להחליף מערכת מיושנת שלא תמכה יותר בפעילות המתרחבת שלנו".

"תהליכים שבעבר גרמו לפגיעה בביצועי הרשת נעשים כיום בצורה חלקה, דבר אשר מאפשר שיפור משמעותי ברמת הביצועים והזמינות של כל מוצרי החברה, מה שמתורגם בסופו של דבר לשורה התחתונה של לקוחות החברה", מסביר שביט.

"ג'וניפר נטוורקס הפכה לבחירה מועדפת על חברות FinTech בזכות הביצועים, פתרונות הרשת ואבטחת המידע שלה, ובעיקר בזכות ה-Latency הנמוך שהם מציעים לחברות שעבורן כל חלקיק שניה הופך למשמעותי", אמר עופר פז, סמנכ"ל טכנולוגיות בזברה טכנולוגיות.

"אנו שמחים כי ספקית מובילה בעולם ה-Fintech כמו Leverate, אשר מספקת טכנולוגיה מתקדמת לחברות המסחר הפיננסי המובילות בעולם, תוכל מעתה לספק ללקוחותיה ביצועים עדיפים על בסיס פתרונות ג'וניפר נטוורקס שיאפשרו להם יתרון תחרותי", אמר אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות.

"מצאנו בג'וניפר נטוורקס שותף אמיתי עם מחויבות להצלחה, אשר סיפק לנו ערך מוסף גבוהה לכל התהליך. צוות ג'וניפר נטוורקס היווה יד מכוונת בפרויקט, החל מתמיכה בתכנון ועד לסיוע בהטמעה עצמה, זה לא דבר מובן מאליו", מסכם שביט.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים