תוכן שיווקי

Vision.bi משיקה את quilliup – פלטפורמת Data Governance חדשנית

01/11/2015 15:10
quilliup

Vision.bi, המובילה בפיתוח וביישום פתרונות מתקדמים בתחום טכנולוגיית המידע והבינה העסקית, משיקה פלטפורמת Data Governance חכמה ומתקדמת בשם quilliup.

פלטפורמת quilliup היא פתרון תוכנה חסכוני, ידידותי ופשוט אשר מסייע למנהלי מידע בארגון לנטר בעיות נתונים שונות באופן פרוקאטיבי ויעיל, ולתקשרן לגורמים האחראים, ובנוסף לנהל באופן קל ואפקטיבי את המידע המשלים בארגון. תכונות אלו מאפשרות ל-quilliup לייצר ערך עסקי אמיתי עבור ארגונים רבים.

בליבה של quilliup נמצא רכיב ניהול הבקרות הוותיק והמצליח, Quality-Gates, אשר נמצא בשימוש ארגונים רבים בארץ ובעולם. הרכיב פותח ועוצב מחדש, בהשקעה של מיליוני שקלים, לטובת תמיכה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות כמו Big Data וענן, וכן לטובת יצירת סטנדרטים חדשים של ממשקי משתמש ויזואליים וקלים לשימוש. הפתרון מותאם הן עבור סביבות בינה עסקית ומחסני נתונים והן עבור סביבות תפעוליות, ומשמש להבטחת תוקף, דיוק ושלמות הנתונים הרלוונטים המועברים בארגון.

איתמר בן חמו, מנכ"ל Vision.bi, אשר מונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל לאזור צפון אמריקה בקבוצת Keyrus  הבינלאומית, מתאר את המגמה העולמית בתחום. "המעבר לטכנולוגיות Big Data מצריך טיפול אמיתי בסוגיות Data Governance בארגון. אנחנו רואים זינוק משמעותי בכמות בעלי התפקידים החדשים, היעודיים לתחום, בחברות מכל התעשיות ובכל העולם."

מסך ניטור בקרות הנתונים של quilliup

מסך ניטור בקרות הנתונים של quilliup

אילן זייתון, סמנכ"ל פיתוח ומייסד quilliup, אומר כי "יש צורך מוחשי בניטור מרכזי של מעברי נתונים בין מערכות, סביבות, מאגרים ומחסנים, באופן יעיל ומהיר, תוך ניצול אופטימלי של משאבי הארגון ופגיעה מינימלית בפעילות השוטפת".

quilliup מתהדרת גם בפתרון מתקדם לאחד מהאתגרים המרכזיים שחווים משתמשים בניסיון להטמיע את הקונספט של "אמת אחת", כאשר חלק מהמידע מנוהל באופן ידני או מבוסס על קטגוריזציה עסקית שאינה קיימת במערכות המקור בארגון, וידועה רק למשתמש העסקי. מידע משלים זה הוא הכרחי על מנת לקבל תמונת מצב אופרטיבית מנקודת מבט עסקית. quilliup מסייעת לארגונים לאפשר עצמאות למשתמשים העסקיים על ידי יצירה ועריכה של המידע המשלים שבאחריותם, תוך אכיפת כל המגבלות הנדרשות. מידע זה הופך בקלות לזמין עבור תהליכים אופרטיביים, אנליזה ואחסון, דו"חות ודשבורדים.

"בפיתוח quilliup שמנו דגש מיוחד על חוויית משתמש דינאמית ואינטואיטיבית", מתארת סיון פרייסקל, מנהלת המוצר. "המערכת מאפשרת לסוגי משתמשים טכנלוגיים ועסקיים כאחד להגדיר חוקים על איכות הנתונים, כל אחד לצרכים הרלוונטים לו. פיתחנו מנגנון גמיש המאפשר לתייג את בקרות הנתונים לפי נקודות מבט שונות ובכך להציג תמונת מצב גלובלית על איכות הנתונים בחתכים משתנים. בנוסף מספקת המערכת מעטפת שלמה המאפשרת לבצע אוטומציה לתהליכים ודחיפת התוצאות היישר לבעלי העניין הרלוונטים".

quilliup הושקה רשמית גם בקבוצת Keyrus , כחלק מהשותפות עם Vision.bi, וכבר נמכרה ללקוחות בינלאומיים בולטים כמו El Corte Ingles ,Royal Bank of Scotland דנונה (Danone), טלפוניקה (Telefonica) ועוד. בארץ נמצאת הפלטפורמה בשימוש חברות ענק כמו הפניקס, AIG, טבע ועוד.

Vision.bi הינה חלק מקבוצת Keyrus העולמית, והיא מספקת שירותים מקצועיים וכלי תוכנה מתקדמים למאות ארגונים בארץ ובעולם. החברה מתמקדת ביצירת נכסים טכנולוגיים פורצי דרך לצד פתרונות מקצועיים המספקים מענה לצרכים המשתנים ולחידושים בתחום. פתרונות טכנולוגיים מבית החברה כוללים, מלבד quilliup, פתרון E-commerce Analytics לעולמות המסחר המקוון, Customer360 ליצירת תמונה רב-ערוצית על הלקוח בזמן אמת ו-Rivery.io לניהול תהליכי Big Data בענן. בין לקוחות החברה ניתן למצוא לקוחות ישראליים כמו טבע, מנורה, AnyClip ו-SimilarWeb וכן לקוחות בינלאומיים כמו דנונה ומורגן סטנלי (Morgan Stanley).

Vision.bi תציג את quilliup וכן פתרונות מתקדמים נוספים בכנס FinTech@Showcase שיתקיים ב-25 בנובמבר ב-LAGO, ראשון לציון.

למידע נוסף:
www.quilliup.com
 www.vision.bi

אירועים קרובים