תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מדידת ביצועי מערכות וניטור חווית משתמש באפליקציות פנים ארגוניות ובערוצים דיגיטליים, יום ד' 21 באוקטובר, וינו סוקה הרצליה

Dynatrace הכריזה על תוכנית להוקרת מובילים טכנולוגים בתחום ניהול ביצועי אפליקציות ארגוניות

18/10/2015 15:53

Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים וניטור חוויית משתמש בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הכריזה על תכנית חדשה להוקרת מובילים טכנולוגיים בתחום ניהול ביצועי אפליקציות ארגוניות.

התוכנית החדשה שנקראת Digital Game Changer Recognition Program , תוקיר מובילים טכנולוגים שהובילו את המעבר לדיגיטל בארגון שלהם באמצעות שימוש בכלי APM (ר"ת Application Performance Management) ו- Digital Performance Management.

התוכנית הושקה לאור השינויים שמביאים איתם עולמות הענן והמובייל, ביניהם פרדיגמת ניהול ביצועים חדשה בשם Digital Performance Management. התוכנית תאפשר לאתר מובילים טכנולוגיים עם החזון, התשוקה והמחויבות להצטרף לקהילת המומחים לטובת קידום התעשייה ועיצוב עתידה.

התוכנית תוקיר שתי קטגוריות של מובילים טכנולוגיים: האחת Digital Game Changers – Mentors, אלו שיש להם ידע וניסיון מוכח בקידום מעבר של חברות וארגונים לעולמות הדיגיטל וניהול הביצועים באמצעות Devops, מובייל וענן , והשנייה כוכבים עולים (Rising Stars) , ילדים דיגיטליים, אלו שעתידם עוד לפניהם בתחום אך כבר עתה מגלים תשוקה עזה לפעול ולעצב את עתיד התעשייה.

לדברי ניקולס רוב, סמנכ"ל השיווק של Dynatrace, "בכל יום אנו עובדים עם אנשי  חזון בתחום הביצועים, אשר מקדמים את הארגונים שלהם לעולם הענן והמובייל. התוכנית הושקה במטרה להוקיר אותם ולאפשר להם לשתף את הידע , הניסיון והמובילות שלהם באופן מקצועי ואיכותי".

לדברי אמיר הראל מחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגת Dynatrace בישראל, "מטריקס יחד עם Dynatrace  פועלת רבות לקידום תחום ניהול ביצועי האפליקציות בישראל, ובמסגרת זו נפעל גם פה בישראל להוקיר את אלו שמצעידים את התחום קדימה לטובת מצוינות בעולם הדיגיטל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים