תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

עינת זרמי, מלם תים: "אנו מתמחים בהקמת פרויקטים ממוקדים בזמן קצר ומייעלים את ההתעסקות בתחזוקה השוטפת בשירות במודל ענן"

16/09/2015 09:24
עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים במלם מערכות מקבוצת מלם תים

לאחר ISUG 2015, כנס המשתמשים והלקוחות השנתי של סאפ (SAP), שהתקיים באחרונה, שוחחנו עם עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים במלם מערכות מקבוצת מלם תים.

מהם פתרונות הסאפ שמציעה מלם מערכות?
"מלם מערכות היא החברה המובילה במתן פתרון כולל לארגון בתחום הסאפ – יישום פרויקטים של ERP ,CRM, ניהול מסמכים על בסיס Open Text ו-BI. במלם מערכות יותר מ-100 מומחי סאפ, המביאים ערך עסקי אמיתי לארגון עם ידע בתהליכי העבודה ו-Best Practices של מערכת סאפ. מלם מערכות מספקת פתרונות כוללים לרבות שירות ותחזוקה במודל ענן, אחסון ותחזוקת תשתיות החומרה והתקשורת בדטה סנטר או אירוח בענן של סאפ".

האם למלם יש התמחות בפתרונות סאפ שייחודית לה?
"למלם התמחות בהטמעת פתרון סאפ CRM בענן, הקרוי C4C. פתרון המיועד לארגונים בכל הגדלים ומסופק במודל ענן, על כל היתרונות: הפתרון קל ומהיר ליישום –  פרויקט ממוצע אורך מספר שבועות וללא התעסקות בתשתיות. המערכת מתממשקת בקלות ובמהירות למערכות הארגוניות ובעלת אינטגרציה מובנית לסאפ ERP, מה שמאפשר תהליכים רציפים בין המערכות והצגת תמונה מלאה של הפעילות מול הלקוח, תוך יצירת שפה אחודה וסטנדרטיזציה בניהול תהליכי מכירה, שיווק ושירות".

"היום כולנו רוצים לעבוד במחשב ובמובייל בצורה רציפה ושקופה", ציינה זרמי. "מלם מאפשרת באמצעות פתרונות הענן ובאמצעות פתרונות ה-SAP Fiori, ממשק משתמש נוח וידידותי המאפשר למשתמש הקצה לנהל תהליכי הזמנות, רכש ועוד בצורה קלה וידידותית בערוצים השונים תוך הצגת מידע, דו"חות ודשבורדים ניהוליים בזמן אמת ובכל מקום".

"מלם מציעה ללקוחותיה התמחות בפתרונות החדשניים והעדכניים של סאפ דוגמת Simple Finance הנשענים על תשתית HANA אשר מספקת יכולות מרשימות בעיבוד מידע בזמן אמת. לטובת כך מלם הקימה מעבדה ייחודית לתמיכה בטכנולוגית ה-HANA".

זרמי מוסיפה כי "מלם היא החברה היחידה המתמחה ביישום מערכות מבית OpenText, שותפה עולמית של סאפ המספקת פתרונות לניהול מסמכים המשולבים במערכת סאפ, ומאפשרים לארגון לבנות פתרון שלם בארכוב וניהול מסמכים, כגון בניית תיק עובד, תיק רכש, ניהול Work Flow והפיכת הארגון ל-Paper-Less, תוך שילוב חתימה דיגיטלית ו-OCR".

מהם היתרונות שאתם מביאים ללקוחות שלכם?
"מלם מתמחה בהקמת פרויקטים בזמן קצר ומורידה את ההתעסקות בתחזוקה השוטפת בשירות במודל ענן. בעזרת צוות גמיש ובאמצעות תהליכים מובנים אנחנו מקימים מערכות במהירות וביעילות, כאשר הלקוח נחשף למערכת והתוצרים מהיום הראשון. אנו נותנים פתרון קל ויעיל, ומשלבים את הפרויקט עם שירות ותחזוקה זולים. שירות התחזוקה במודל ענן כולל תחזוקת תשתיות חומרה ותקשורת, רישוי ותחזוקה של האפליקציה במחיר קבוע מראש וניהול מבוסס תפוקות עם SLA קפדני."

עוד מוסיפה זרמי כי "באמצעות פרויקטים קצרים עם שילוב פתרונות משלימים ופתרונות בענן, אנו במלם מאפשרים גם לחברות קטנות ובינוניות ליהנות ממערכת מתקדמת כמו סאפ – מערכת עם Best Practices ועושר פונקציונאלי. היישום והתחזוקה של מערכות אלו הרבה יותר פשוטים ומהירים ממה שחושבים, יש לנו יכולת לתת לארגונים מערכת מובילה עם פתרונות כוללים, ובכך לתת מענה מלא לצרכי הלקוחות."

על פי זרמי, "צוות הבינה העסקית במלם, משולב בכל פרויקט תוך שילוב כלים לתחקור מידע, בניית דשבורדים וחיזוי עתידי בתחומים השונים: ייצור, מכירות, אחזקה מונעת ועוד. אנו מקפידים מהיום הראשון שעולה המערכת לארגון, להציף מידע באמצעות כלי האנליזה על מנת לתת ערך מוסף ניהולי ותפעולי אמיתי – מתן לוחות מחוונים בזמן אמת, לצד פלטפורמת HANA."

אגף המערכות של מלם תים, בניהולו של דורון גיגי, הוא בית מערכות מהגדולים ומהמובילים בארץ, המתמחה בטכנולוגיות מערכות מידע, מוצרים, ארכיטקטורות פיתוח וניהול פרויקטים מורכבים. מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ-3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה. מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.

אירועים קרובים