"R&B עוזר לי להתחיל את היום עם אנרגיות טובות"

בכירי ההיי-טק מספרים על קטעי המוזיקה שהשפיעו עליהם ● והפעם: שרה סנואו, מנהלת קהילות ב-Glide, מספרת על מה שחייב לפתוח את הבוקר שלה, ותמיד מניע אותה לפעולה

שרה סנואו, מנהלת קהילות ב-Glide

"קצב טוב, בסים עמוקים והרבה גרוב – אלו הם שלושת המרכיבים של הבוקר שלי. מוזיקת R&B הייתה מאז ומעולם חלק חשוב מהחיים שלי, עוד מאז שאני זוכרת את עצמי כילדה בשיעורי ריקודי ההיפ-הופ. זוהי המוזיקה שמעירה אותי גם אם אני ישנונית, המוזיקה שלא נותנת לי לשבת – אלא תמיד מניעה אותי לפעולה", אומרת שרה סנואו, מנהלת קהילות ב-Glide.

"אייבל טספיי, או בשמו הבימתי The Weeknd, הוא אחד מאמני ה-R&B הקנדיים שפורצים כעת לתודעה עולמית והוא מעורר בי השראה בכל פעם מחדש. רק בן 25 וכבר שני אלבומים מצליחים מאחוריו. הוא כותב מילים ולחנים, שר ואף מפיק מוזיקלית, אך אפילו יותר מרשים מכך – The Weekndהוא סיפור הצלחה של העולם הדיגיטלי וביטוי לכוחה העולה של מדיית הווידיאו. הוא התחיל את דרכו בווידיאו אנונימי שהעלה ליוטיוב (YouTube) ב-2010 תחת השם הבימתי שהמציא לעצמו, וכיום רבים ממבקרי המוזיקה הבכירים בעולם מצביעים עליו ככוכב הבא של מוזיקת הפופ ואף משווים אותו למייקל ג'קסון".

"אם אני רוצה להתחיל את היום בכיף אני שומעת את The Weeknd. יש בשירים שלו תערובת טובה של שמחה וגם של עצבות, בדיוק כמו בחיים. זהו אותו מרכיב אותנטי שהרבה מאזינים מחפשים – וזאת כנראה הסיבה להצלחה שלו".

The Weeknd/ Can't Feel My Face
מתוך האלבום: Beauty Behind The Madness
נכתב על ידי: Payami, Ali / Kotecha, Savan / Martin, Max / Tesfaye, Abel / Svensson, Peter Anders

אוהבים מוזיקה? רוצים להיות שותפים במיזם מוזיקלי מרגש? לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים