תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Next - a Google Cloud Platform Experience, יום ב' 7 בספטמבר, היכל הספורט העירוני החדש, תל אביב

גוגל תקיים לראשונה בישראל את כנס Next

בתערוכת הכנס, בין היתר: הדגמה מיוחדת של אפקט Bullet Time מהסרט מטריקס באמצעות טלפונים מבוססי אנדרואיד ויכולות העיבוד בענן, ומיזם APPLicable של Campus TLV, שיאפשר למפתחים להנגיש את האפליקציות שלהם לבעלי צרכים מיוחדים

10/08/2015 15:49
לראשונה כנס בישראל. גוגל

גוגל (Google) תקיים לראשונה בישראל את כנס Google Cloud Platform Next, שבו תציג את הדור הבא של טכנולוגיות גוגל בתחום מחשוב הענן. הכנס יתקיים ב-7 בספטמבר בהיכל הספורט העירוני החדש בתל אביב (לשעבר הדרייב אין) בין השעות 10:00 עד 16:00. תל אביב היא העיר השישית בעולם בה מתקיים הכנס.

Next מאפשר למפתחים ולמקצועני IT ללמוד על טכנולוגיות אלה ואף להתנסות בהן באופן חווייתי, במסגרת התערוכה ובסדנאות הטכניות השונות. לכנס צפויים להגיע כ-1,000 איש וכל אחד מהם יקבל 500 דולר לשימוש בענן של גוגל.

לרגל הכנס יגיעו לישראל בכירי GCP (ר"ת Google Cloud Platform), אשר מתווים את האסטרטגיה העסקית והטכנולוגית של תשתית הענן של גוגל, בהם: מיילס וורד, העומד בראש חטיבת הפתרונות העולמית של GCP, שיילאש ראו, ראש חטיבת המכירות העולמית של GCP, גרג דמישלי, ראש חטיבת המוצרים העולמית ב-GCP, וברק רגב, ראש תחום GCP לאזור EMEA. כמו כן יגיעו מומחים נוספים מתחום הפיתוח וניהול המוצר, לרבות צוות הפיתוח הישראלי.

הכנס יכלול מסלול תכנים המיועד למפתחים ומסלול המיועד לאנשי IT. במסלולים אלה ישתתפו גם לקוחות GCP, בהם Wix ,Taboola ,TabTale ו-Media24 (חברת המדיה הגדולה ביותר בדרום אפריקה). בתערוכה שתתקיים במתחם הכנס, יציגו שותפי GCP פתרונות שפיתחו ויישמו בארגונים ישראלים. בין השותפים המציגים: יעל תוכנה, Telit ,Wix ,emind ,DoIT ,CoolaData ,Vision.bi.

בנוסף, במתחם התערוכה תתקיים מעבדת הניסוי הגדולה ביותר בישראל, שבה יוכלו יזמים ומפתחים ללמוד כיצד להתאים את האפליקציות שלהם לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. זאת, במסגרת מיזם APPLicable של Campus TLV, העוסק בהנגשת אפליקציות לקהלים אלה.

עוד בתערוכה, הזדמנות להתנסות  בהדגמה מיוחדת המחקה את אפקט Bullet Time, מהסרט מטריקס. בניגוד לטכנולוגיית הווידיאו המורכבת, שנדרשה לכך על ידי יוצרי המטריקס, GCP תעשה זאת באמצעות 20 טלפונים מבוססי אנדרואיד ויכולות העיבוד בענן, כאשר כל משתתף יוכל לקבל תמונה של עצמו כשהוא מרחף בענן.

Google Cloud היא חטיבת פלטפורמות הענן הפועלת במסגרת Google for Work. במהלך העשור האחרון בנתה גוגל את התשתית העוצמתית המאפשרת לה לספק שירותי אינטרנט כדוגמת Google Search ו-YouTube. כעת מאפשרת פלטפורמת הענן של גוגל למפתחים לבנות ולהריץ אפליקציות ל-Web, למכשירים ניידים, או לפתרונות קצה, על גבי תשתית זו.  הפלטפורמה מאפשרת לספק מגוון שירותים, בהם עיבוד נתונים, אחסון, וניתוח מידע, עבור ארגונים גדולים ועסקים קטנים ובינוניים.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים