תוכן שיווקי

"מנהלים זקוקים למידע רלוונטי, זמין ועדכני כדי לשלוט טוב יותר בארגון; אקסלנדו מספקת כלים שעושים בדיוק את זה"

כך אמרו בועז דה האן ועידן כהן, מנכ"לים משותפים בחברת אקסלנדו, המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות BI ואנליזה עסקית ● "הדרך שלנו היא על ידי יישום פתרון מהיר וממוקד, המאפשר גישה מאירת עיניים לנתונים, ומבוסס על טכנולוגיה התומכת באופן מלא ברעיון ה-Self Service BI"

29/07/2015 13:38
עידן כהן ובועז דה האן, מייסדי אקסלנדו

"דבר אחד משותף למנהלים מכל התחומים – מעניינת אותם השורה התחתונה. בין אם מדובר בנתוני המכירות, ייצור או פיננסים, החלום של מנהל יהיה לפתוח את יום העבודה שלו עם דשבורד מאיר עיניים ובו נתונים מדויקים ועדכניים של התחום עליו הוא אחראי. הם שואפים לקבל את הכלים שיאפשרו להם לראות תמונה מלאה ושלמה של התחום אותו הם מנהלים, והם ירצו להגיע לאותו גרעין של אמת על בסיס חקירה עצמאית וטבעית. אנחנו נדהמים מהמאמץ והמחיר הנלווה לרצון הכול כך בסיסי של מנהלים לשים את האצבע על הנקודה, ועדיין – יותר מדי פעמים התוצאה פשוט אינה מספקת", כך אמרו בועז דה האן ועידן כהן, מייסדי חברת אקסלנדו (Excelando), המתמחה בייעוץ, הטמעה והדרכה של פתרונות BI ואנליזה עסקית.

התפר בין הטכנולוגיה לביזנס

"הצורך של הארגון לספק למנהלים שלו מידע רלוונטי, זמין ונגיש מצריך חיבור חזק בין גופי הביזנס והטכנולוגיה בארגון. זו בדיוק החוזקה של אקסלנדו, אנחנו נמצאים בדיוק בתפר שבין הטכנולוגיה ובין הביזנס", מציינים דה האן וכהן. "יותר מזה, אנחנו מנגישים פתרון המבוסס על טכנולוגיה חדשנית של מיקרוסופט (Microsoft), שזוכה לאהדה לאורכו ולרוחבו של הארגון. המשתמשים העסקיים אוהבים את הפתרון, שמאפשר להם לגעת במידע במהירות ולוותר על התלות בגורמים חיצוניים. במקביל, המנמ"רים ומנהלי ה-BI אוהבים את הפתרון שלנו משתי סיבות: הראשונה, מעצם העובדה שהם מספקים פתרון שמתאים לדרישות העסקיות של הארגון והמנהלים שבו, והשנייה, שהפתרון מיושם מבלי לבצע אף ויתור בתחומי ניהול, בקרה ואבטחת מידע".

לגעת במידע מכל מקום - מערכת תומכת החלטה של אקסלנדו בטאבלט או בסמארטפון

לגעת במידע מכל מקום – מערכת תומכת החלטה של אקסלנדו בטאבלט או בסמארטפון

אקסלנדו מסייעת לעסקים לסגל יכולות בינה עסקית בעזרת כלים חדשניים שנוספו לשרת, המחשב האישי, והסמארטפון, כחלק מסוויטת ה-Power BI. האנליסטים בחברה עובדים כתף לכתף עם צוותי הפיתוח של מיקרוסופט והיא חברה בגוף ה-Advisory Board של ענקית התוכנה. על לקוחותיה נמנים עשרות ארגונים וחברות, בהם חברות במגזרי ה-SME ,Enterprise וה-SMB, כולל התמחות ייחודית בצרכי ה-BI והאנליזה העסקית של חברות היי-טק וסטארט-אפים. בראש אקסלנדו עומדים בועז דה-האן, לשעבר מנהל תחום במגזר הביטחוני-טכנולוגי; ועידן כהן, אנליסט בכיר, לשעבר מנהל פעילות הערכת סיכונים בקרן גידור עולמית מובילה, וגורו אקסל.

שפת האם של התובנות העסקיות

"נקודת המוצא של מיקרוסופט הייתה ששפת האם של התובנות העסקיות היא האקסל. מנקודה זו יצא כוח פיתוח של מאות מהנדסים שהצליח להביא פתרון המיישם הלכה למעשה את רעיון ה-Self Service BI, אשר מעצים את מנועי הדטה הקיימים עם נגישות וחוויית משתמש שלא הכרנו קודם. כך לדוגמא, הפתרון מאפשר לבצע חיפוש בעזרת טקסט פשוט, ולקבל גרף עמודות, טבלה או מפה, והכול בקליק".

דה-האן וכהן מסכמים כי, "הטכנולוגיה יכולה להתאים לכל ארגון. היא יוצרת שכבת אנליטיקה חכמה המתממשקת עם כל מאגר מידע, והיא בעלת ממשק הפעלה אינטואיטיבי, סביבה מוכרת עם יתרון מובהק בגמישות, עלויות וסקיילאביליות ביחס לחלופות המוכרות בשוק. בין אם מדובר בפתרון המיועד לפתור בעיה עסקית ספציפית, או במערכת אנליטית מקצה לקצה, אקסלנדו מאפשרת למנהלים להגשים חלומות, ולגעת בדטה בדרך קלה וחכמה".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים