תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

Veeam הכריזה על אינטגרציה עם אורקל בגרסה החדשה של Veeam Availability Suite v9

Veeam Explorer for Oracle יציע יכולות גיבוי לוגים ושחזור פריטים מתוך מסד נתונים מבוסס אורקל

16/07/2015 13:32
Veeam

Veeam Software, המספקת זמינות (Availability) עבור מרכז הנתונים המודרני (Modern Data Center), הכריזה על Veeam Explorer for Oracle, שפותח בהתאמה מלאה למסד הנתונים של אורקל (Oracle) ויהווה חלק מגרסה 9 החדשה של Veeam Availability Suite, שתושק בחודשים הקרובים. Veeam Explorer יאפשר שחזור מידע ברמת הטרנזאקציה או גיבויים ושחזורים מבוססי תמונה. יכולת זו מתווספת למשפחת Veeam Explorers של אפליקציות מסוג MS Active Directory, Exchange, SharePoint ו-SQL Server.

אורקל, עם למעלה מ-400 אלף לקוחות, כרבע מהם נמנים על ה-Fortune 100, נתפסת בעולם כחברה בעלת מרכז הנתונים מספר אחד עבור ארגוני האנטרפרייז. השילוב של Veeam Explorer for Oracle עם מסד הנתונים של החברה נולד בעקבות צורך שעלה מארגונים מבוססי אורקל, המחפשים דרכים לאפשר את ה-Always-On Business.

עד היום Veeam השתמשה באשף U-AIR (ר"ת Universal Application-Item Recovery) אשר איפשר יכולות שחזור מידע ממסד הנתונים של אורקל, ומיישומים פופולריים נוספים. Veeam Explorer for Oracle מאפשר שחזור מידע מתוך מסד נתונים מבוסס אורקל בצורה פשוטה, מהירה, ועוצמתית, והוא הופך את גרסה 9 החדשה לפתרון מקיף יותר, המתאים לצרכים של ארגוני האנטרפרייז.

"כאשר מדובר במסדי נתונים, אין שום חברה אשר מסוגלת להציע את הפתרון של אורקל המאפשר למשתמשים להימצא בכל מקום בעולם במקביל. המיצוב של אורקל כחברה מספר אחד בעולם בתחום של מרכזי נתונים לארגוני אנטרפרייז ממחיש את האופי הקריטי של האופרציות בהן היא תומכת" אמר רטמיר טימשייב, מנכ"ל Veeam. "ארגוני אנטרפרייז אינם יכולים להיכנע להשבתה של מרכז הנתונים שלהם. אמנם אין שום מערכת מיחשוב שנותנת ביטחון של 100% אך המשתמשים דורשים כי המידע יעלה לאוויר מחדש תוך דקות ספורות ואנו אף יודעים כי כל שניה של השבתה גוררת אחריה מצב של היעדר פעילות ומחיר כספי יקר. Veeam מחויבת להכניס חדשנות לתעשייה ולספק זמינות עבור מרכז הנתונים החדש המתבטא בהשגת זמני שחזור והתאוששות (RTPO) של פחות מ-15 דקות עבור מידע ויישומים קריטיים. עם שיתוף פעולה זה, Veeam  ממשיכה במדיניות התמיכה שלה בשוק האנטרפרייז ומספקת למשתמשים את רמת הביטחון הגבוהה ביותר, כך שייהנו מן היכולת לקיים את ה-Always-On Business ולהשיג יתרון תחרותי ניכר."

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים