יו-ביטק רוכשת את Agile-IT תמורת חמישה מיליון שקלים

שתי החברות מספקות שירותי אינטגרציה ותשתיות מידע עם התמחות בפתרונות מיקרוסופט, ברמה של שותף זהב

צחי אסיף, מנכ"ל יו-ביטק

יו-ביטק (U-BTech Solutions) רוכשת את Agile-IT. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על חמישה מיליון שקלים.

החברה הרוכשת מספקת שירותי אינטגרציה ותשתיות מידע עם התמחות בפתרונות מיקרוסופט (Microsoft). הנרכשת עוסקת בתחומים דומים ואף היא מתמחה בטכנולוגיות התשתית של הענקית מרדמונד.

בעקבות הרכישה תמנה יו-ביטק יותר מ-50 עובדים. בראש החברה הממוזגת יעמוד צחי אסיף, מנכ"ל ומייסד יו-ביטק, ולצידו ימשיכו שני מייסדי החברה, אלעד חיון ורונן גבאי. אייל מלח, מנכ"ל Agile-IT, ישולב כשותף בחברה הממוזגת.

יו-ביטק (U-BTech Solutions) רוכשת את Agile-IT

יו-ביטק (U-BTech Solutions) רוכשת את Agile-IT

שתי החברות הן מוסמכות של מיקרוסופט ברמת שותף זהב. יו-ביטק נוסדה ב-2007 ופועלת בשווקים הישראלי והבינלאומי בתחומי התשתיות, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, מיקור-חוץ, ייעוץ, אינטגרציה והדרכה. בין לקוחותיה: כאל, פרטנר, מפעל הפיס, אל על וקבוצת אלישרא.

Agile IT מספקת פתרונות בתחום ניהול ה-IT בארגונים. בנוסף, היא שותפה של סיטריקס (Citrix) ומבצעת הטמעות של מוצריה. היא הוקמה ב-2008 על ידי אבי כהן, מייסד !We, ואיל מלח, מומחה בתחום מיקרוסופט. בין לקוחות החברה: סאפ (SAP), מגדל, חברת החשמל, מיקרוסופט, קבוצת כלמוביל, קבוצת לובינסקי, פסגות, לאומית שירותי בריאות ועיריית ראשון לציון.

אסיף אמר כי "החיבור בין שתי החברות הוא סינרגטי. נוצר מערך אדיר של מומחים ומוסמכים בתחומים רבים ומגוונים של תחום תשתיות ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים