תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC מדורגת על ידי אנליסטים כמובילה מובהקת בתחום פתרונות הניהול מבוססי הענן

פתרונות הענן של BMC יוצגו בכנס משותף של BMC, אמזון ומטריקס שיערך בסוף החודש ויציג מגמות וחידושים בתחום הענן וסיפורי הצלחה בינלאומיים . הכנס יערך ביום רביעי ה-26 בפברואר 2014, בזאפה הרצליה

23/02/2014 18:39

חברת המחקר Ovum דירגה בדו"ח האחרון שלה – Decision Matrix" Report" – את BMC כמובילה הטכנולוגית המובהקת בתחום פתרונות ניהול מבוססי ענן. זוהי הוכחה לפוקוס העקבי והגישה הכוללת של BMC הממוקדת באספקת פלטפורמת ניהול ענן הוליסטית עם תמיכת מערכות ותהליכים על פני תשתיות טכנולוגיית מידע קיימות.

BMC דורגה כמובילה מובהקת בתחום רכיבי הטכנולוגיה הנדרשים לפתרון מבוסס ענן וזכתה בממוצע של 8 מתוך 10 רכיבי טכנולוגיה הכוללים: ניהול ענן, ניהול פיננסי, אבטחה וגיבוי, הקצאת משאבים ואוטומציה, ניהול מחזור חיים, דיווח ואינטגרציה וניטור ביצועים.

"כיום, כשאנו עדים לאימוץ נרחב של הענן כפתרון ניהולי, נוצר מיקוד הולך וגובר על יסודות הטכנולוגיה שתומכת, עוקבת, מפעילה ומנהלת את הענן." אומר יורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC. "בדו"ח קבלנו את הדירוג הגבוה ביותר במאפייני ניהול ענן, דבר שהציג את רוחב יריעת האינטגרציה ש-BMC מציעה, עם פלטפורמות ענן במגזרים ציבוריים, ופרטים. במציאות בה הענן היברידי הופך להיות ישים (עכשיו או בעתיד) עבור רוב הארגונים, קיומה של תשתית טכנולוגית חזקה המשמשת כבסיס לניהול של עננים מרובים; במגזר הפרטי או הציבורי על פני פלטפורמות מגוונות הינה חיונית."

יורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMCעוד מוסיף אלול כי "בדו"ח של Ovum צוין שתוך כדי שהם מתפתחים מוירטואליזציה למחשוב ענן, ארגונים צריכים להתמודד עם אתגר הצורך להצליב פלטפורמת ניהול ושליטה עם גישה הוליסטית. זו נקודה חשובה כיוון שחשוב לזכור כי עדיין אחוז ניכר של חברות נמצאות בשלב הוירטואליזציה וטרם אימצו את מחשוב הענן. בעת שישקלו את נושא ניהול ענן ותפעול הטכנולוגיה הם יצטרכו לתמוך במעבר הזה מוירטואליזציה לענן, שיאפשר להם לנהל את ענן בצורה הוליסטית; אז מודל ענן היברידי יהיה חיוני."

פתרונות אלה יוצגו בכנס משותף של BMC, אמזון (Amazon) ומטריקס שיערך בסוף החודש ויציג מגמות וחידושים בתחום הענן וסיפורי הצלחה בינלאומיים. הכנס יערך ביום רביעי ה-26 בפברואר 2014 , בזאפה הרצליה, והוא מיועד למנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי תשתיות, מנהלי אבטחת מידע ומנהלי ענן בארגוני enterprise וחברות גלובליות.

האירוע ללא תשלום אך ההשתתפות בו מותנית בהרשמה ואישור.

לפרטים והרשמה:
http://www.cloudzone.co.il/events/supercharge-your-cloud-exclusive-event

אודות BMC
חברת BMC Software הינה חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת והיא מעסיקה כיום כ-6500 עובדים בכל העולם והכנסותיה מסתכמות בכ-2.1 מיליארד דולר בשנה. BMC מפתחת ומשווקת פתרונות המאפשרים לארגונים לנהל את שרותי המיחשוב שלהם בצורה יעילה וחסכונית יותר. התוכנות של BMC מאפשרות גישה מקיפה ופלטפורמה אחודה המסייעת לארגוני IT לצמצם עלויות, להפחית סיכונים ולהגיע לרווחיות עסקית. BMC מספקת כלי תשתית לניהול שמאפשרים לחברות לנהל את הענן שלהם בצורה אופטימלית. לחברה שני מרכזי פיתוח גדולים בישראל – בתל אביב ובתל חי. לפרטים נוספים: www.bmc.com

לפרטים נוספים:
עידית רוזנברג – Media-PR – 09-9567921, 8527125  -052

אירועים קרובים