אלעד מערכות פיתחה אפליקציית חיי לילה עבור Shindigo בהיקף של מאות אלפי שקלים

האפליקציה כוללת שידור חי של וידיאו וסאונד ממועדונים, הופעות ופסטיבלים ברחבי ישראל והעולם היישר ל-iPhone וזמינה להורדה בשלב זה בחנות של אפל בלבד ● בעתיד הקרוב תושק גם עבור מכשירי אנדרואיד ומשתמשי ה-PC ● ניר מזרחי, מנהל אלעד מובייל: "Shindigo העמידה בפנינו אתגר טכנולוגי אמיתי, בו נדרשנו לייעץ ולפתח אפליקציה אשר יודעת להציג שידור וידאו מהמועדונים יחד עם מידע נוסף, תמונות ותגובות לכל מועדון ואירוע"

מתלבטים לאן לצאת? יש פתרון. אלעד מובייל, מבית אלעד מערכות, פיתחה אפליקציית חיי לילה עבור Shindigo, המעניקה פתרון למתלבטים. פרויקט הפיתוח של האפליקציה שהושקה לאחרונה, ארך במשך 6 חודשים והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

האפליקציה, שזמינה להורדה בחנות האפליקציות של אפל (Apple) ומיועדת בשלב זה עבור מכשירי iPhone בלבד, תגיע בעתיד הקרוב גם לחנות האפליקציות של מכשירי אנדרואיד (Android) ולמשתמשי המחשב הביתי. היא מציעה שידור חי של וידאו וסאונד היישר למכשיר ממועדונים, אירועי תרבות, מסיבות, פסטיבלים והופעות של אמנים מובילים בישראל ובעולם.

במסך הראשי של האפליקציה מוצגים מועדונים מובילים, אירועים מרכזיים ואפשרות בחירה בין מצלמות. לכל מועדון ואירוע מוקדש עמוד אישי בו ניתנת האפשרות לראות ולשמוע את השידור החי ממצלמות איכותיות הפרוסות ברחבי המועדון, לקבל פרטים על  המסיבות המתקיימות לאורך השבוע, ואף להתעדכן בדרכי הגעה באמצעות אפליקציית הניווט Waze – תוך כדי הפעלתה ישירות מ-Shindigo. בנוסף, ניתן לקבל הטבות, לשתף את המשתמשים בתמונות, סטטוסים ועוד.

"רבים מאתנו מתלבטים לאן לצאת והיכן לבלות, וב-Shindigo אנו נותנים את הפתרון להתלבטות", אמר ג'וליאן אזולאי, מנכ"ל Shindigo. לדבריו, "האפליקציה מעניקה אפשרות לשתף את משתמשי האפליקציה בתמונות וסטטוסים, לקרוא על מופעים מרכזיים שעתידיים להתרחש ובעיקר לרכז את כל חיי הלילה והתרבות באפליקציה מרכזית אחת."

ניר מזרחי, מנהל אלעד מובייל סיפר כי "Shindigo העמידה בפני אלעד מובייל אתגר טכנולוגי אמיתי, בו נדרשנו לייעץ ולפתח אפליקציה אשר יודעת להציג שידור וידאו מהמועדונים יחד עם מידע נוסף, תמונות ותגובות לכל מועדון ואירוע". לפי מזרחי, "האפליקציה הינה ייחודית בישראל ומאפשרת למשתמשיה לחוש את הקורה במסיבה בטרם יצאו מהבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים