החל ממחר בסלקום: סמארטפון One Touch Idol Ultra של אלקטל

הסמארטפון החדש של אלקטל שוקל 110 גרם בלבד, מצויד במערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1, מסך מגע בגודל 4.7 אינץ' מסוג HD AMOLED, מעבד כפול ליבה של 1.2 ג'יגה הרץ, זיכרון RAM של 1 ג'יגה-בייט ומצלמה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל ● יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "מדובר בסמארטפון מתקדם ביותר במחיר שווה לכל נפש" ● מחיר: 1699 שקלים, כולל מע"מ

סלקום ואקסל טלקום, נציגת אלקטל מובייל (Alcatel Mobile) בישראל, הכריזו היום (ד') על התחלת שיווקו בישראל של ה-Alcatel One Touch Idol Ultra. הסמארטפון החדש, שלפי החברות, הוא הדק והקל בעולם, יהיה זמין בכל סניפי סלקום החל ממחר.

ה- One Touch Idol Ultra של אלקטל הוא בעובי של 6.45 מ"מ ושוקל 110 גרם בלבד (בהשוואה לעובי של 7.6 מ"מ של iPhone 5 ו-7.9 מ"מ של גלקסי S4). למכשיר עיצוב מרהיב שזכה בשורת פרסי עיצוב בתערוכת CES שנערכה בלאס וגאס בינואר האחרון. מלבד היותו דקיק וקל במיוחד, מצוייד המכשיר במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1, מסך מגע בגודל 4.7 אינץ' מסוג HD AMOLED, מעבד כפול ליבה של 1.2 ג'יגה הרץ, זיכרון RAM של 1 ג'יגה בייט ומצלמה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל.

רונן שור, משנה למנכ"ל אקסל טלקום אמר, כי "אנו משיקים בסלקום את המכשיר המתקדם ביותר של אלקטל בישראל. מדובר במכשיר במחיר משתלם במיוחד, המציע לצרכנים עיצוב מרהיב לצד טכנולוגיה מתקדמת. מכשיר האיידול מצטרף למגוון הסמאטרפונים המתקדמים של אלקטל שהשקנו לאחרונה, המצוידים בשיא הטכנולוגיה תוך הקפדה על מחיר אטרקטיבי במיוחד".

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום התייחס אף הוא למכשיר ואמר, כי "אנו שמחים להמשיך ולהציע ללקוחותינו להיות הראשונים שיחוו את המכשירים החדשניים והמתקדמים ביותר, מדובר בסמארטפון מתקדם ביותר במחיר שווה לכל נפש".

כאמור, ה- One Touch Idol Ultra של אלקטל יהיה זמין בכל סניפי סלקום החל ממחר, ה-23.05.13 ומחירו יעמוד על 1699 שקלים, כולל מע"מ.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודו

    זהירות מהטלפון. ראו הוזהרתם יש הרבה בעיות ופלאפון לאחר שלושה ביקורים בתחנת שרות עדין לא הצליחו לתקן וגם לא החליפו לי את המכשיר.

  2. דודו

    יש לי את המכשיר.... תתרחקו ממנו.... המון בעיות. חברת פלאפון לא יודעים לפתור את הבעיות (וזה לאחר 3 ביקורים במעבדה).

אירועים קרובים