סנדיסק הכריזה על שני כוננים חדשים, שיצטרפו לקו ה-SSD

יצרנית זיכרונות הפלאש הכריזה על המוצרים בתערוכת הגאדג'טים CES ● כונן Ultra Plus SSD מאפשר תגובות מהירות במיוחד בזמן סגירה, פתיחה והעברת קבצים ומתאים במיוחד לצרכני מולטימדיה כבדים, וכונן ה-X110 SSD מאפשר ליצרני OEM של טאבלטים וניידים לתכנן מערכות מהירות ודקות במיוחד

סנדיסק (SanDisk), יצרנית זיכרונות פלאש, הכריזה על שני מוצרים חדשים שיצטרפו לקו כונני ה-SSD של החברה, וכן על שילוב כונן SSD מתוצרתה במחשב התורן של אסוס (Asus), בשם Ultra Plus SSD, ופתיחת ערוץ שיווק חדש. החברה הכריזה על המוצרים החדשים בתערוכת הגאדג'טים CES, שמתקיימת בימים אלו בלאס וגאס.

Ultra Plus SSD הוא כונן המיועד לצרכנים הרוצים לתגבר את מהירותו ואמינותו של הכונן במחשב הנייח או הנייד שלהם. הוא מאפשר תגובות מהירות במיוחד בזמן סגירה, פתיחה והעברת קבצים ומתאים במיוחד לצרכני מולטימדיה כבדים. הכונן מגיע למהירויות קריאה/כתיבה של 530 מגה בשניה ו-445 מגה בשניה בהתאמה, ומספק אחסון עד לנפח של 256 ג'יגה. מאחר שאין בו כל חלקים נעים, הוא מייצר פחות חום ורעש וצורך פחות חשמל מהכוננים המסורתיים, נתונים המסתכמים באמינות רבה יותר.

כונן ה-X110 SSD מאפשר ליצרני OEM של טאבלטים וניידים לתכנן מערכות מהירות ודקות במיוחד. הכונן מפגין צריכת מתח נמוכה במיוחד והוא זמין בתצורת SATA של 2.5 אינץ'. שני הכוננים החדשים נבנים תוך שימוש בטכנולוגיית 19 ננו-מטר. בנוסף, דיווחה סנדיסק על הישג נוסף: שילוב כונן SSD שלה, ה-U100, במחשב הדגל של אסוס- ה-Transformer Book, מחשב נייד עם טאבלט היכול לפעול במנותק מיחידת האם.

ערוץ השיווק החדש שהוכרז, SanDisk for Business, יפעיל רשת ערוצי שיווק (VAR's), כמו גם ערוצים ישירים, כשהוא מכוון להנחלת טכנולוגיית ה-SSD של סנדיסק לעסקים קטנים ובינוניים – שוק ההולך וגדל עבור יישומי ה-SSD.

"ההכרזות מחזקות את המחויבות של סנדיסק לאספקת טכנולוגיה בתעשייה בתחום ה-SSD ללקוחות שלה", אומר דן ענבר, סגן נשיא בכיר, מנכ"ל סנדיסק ישראל מנהל חטיבת ה-OEM. "אנו מציעים כיום את קו המוצרים הרחב בשוק – עם התאמה לצרכנים, OEM ולארגונים. כונני ה-SSD שלנו, שחלקם פותח בישראל, מספקים אחסון בנפח גבוה ובעיקר את חווית השימוש המהירה וכל זה בתצורה 'רזה' במיוחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים