בינת סמך הקימה ותתפעל מוקד שירות לנציבות שירות המדינה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מוקד השירות נותן מענה אנושי לכלל הפונים ומשרת כ-100 אלף פניות בשנה, ומספק מידע כללי ופרטני אודות המשרות הפנויות בשירות המדינה ● דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך: "אנו יכולים להציע כעת לפונים ערוץ נוסף של תמיכה מקוונת, בנוסף לשירות הטלפוני"

בינת סמך מקבוצת רד בינת השלימה את הקמת מוקד השירות החדש של אגף בחינות ומכרזים בנציבות שירות המדינה. בינת סמך תתפעל אותו במיקור חוץ בהסכם לשלוש שנים, בעלות של מאות אלפי שקלים.

מוקד השירות נותן מענה אנושי לכלל הפונים ומשרת כ-100 אלף פניות בשנה, ומספק מידע כללי ופרטני אודות המשרות הפנויות בשירות המדינה. המוקד מציע גם תמיכה בהגשת מועמדות מקוונת וייעוץ מקצועי בנוגע לשלבי הגיוס והמיון למשרה הרלוונטית. המענה ניתן באמצעות צ'ט, פיתוח של החברה הישראלית WizSupport, ובכך מאפשר מענה מיידי המייעל את תהליכי העבודה ומקצר זמני המתנה. תמיכה מקוונת באמצעות צ'ט מאפשרת לסייע לגולש באתר, מונעת את זליגתו והופכת את החיפוש שלו באתר ליעיל יותר עבורו, כמו גם עבור משרדי הממשלה המחפשים עובדים.

דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך, אמר כי "אנו יכולים להציע כעת לפונים ערוץ נוסף של תמיכה מקוונת, בנוסף לשירות הטלפוני. לכל משרה המתפרסמת מטעם משרדי הממשלה, נשלחים בממוצע מאות קורות חיים, ובעולם המשרות המורכב והמסועף של שירות המדינה, התמיכה האינטרנטית היא שירות  הכרחי  לטובת גיוס עובדים ממוקד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים