אורלי ויסלברג, ברן: "מערכת היחסים בין ה-HR וה-IT לא מספיק צפופה – ויש להדק אותה"

"הייתי שמחה אם מחלקת משאבי האנוש הייתה עורכת את הסינון הראשוני של המועמדים", אמרה ויסלברג, מנמ"רית הקבוצה ● היא ציינה, כי "בימים אלה אנחנו עורכים פיילוט למערכת גיוס עובדים CVNeto של אינפונטו"

"מערכת היחסים בין מחלקת המיחשוב ומחלקת משאבי האנוש אינה צפופה מספיק ונדרש להדק אותה", אמרה אורלי ויסלברג, מנמ"רית קבוצת ברן.

ויסלברג דיברה במסגרת רב שיח שנערך אתמול (ב') בבית אנשים ומחשבים, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, ויורם שולטהייס, מנכ"ל HRus. המפגש התקיים לקראת כנס "HR&CIO ומה שביניהם – חדשנות טכנולוגית בעולם משאבי אנוש", שייערך ב-2 במאי בכפר המכבייה.

לדברי ויסלברג, קבוצת ברן מונה 1,500 עובדים, מחציתם בישראל. מחלקת ה-IT שלה מונה 20 עובדים ומחלקת משאבי האנוש – 10 עובדים. היא ציינה, כי "הייתי שמחה אם הם היו יכולים לערוך את הסינון הראשוני של המועמדים".

אלכס דרוקר, מנמ"ר כ.צ.ט.מודול HR של אורקל (Oracle), אמרה ויסלברג, הוטמע בקבוצה, אולם לא באופן מלא. הסיבה לכך היא שב-2008 החליטה קבוצת ברן, משיקולים כלכליים, להקפיא חלק מפעילויות ה-IT. היא ציינה, כי באחרונה החברה מתאוששת, "ובימים אלה אנחנו עורכים פיילוט למערכת גיוס עובדים CVNeto של אינפונטו. התוכנה הוכיחה עצמה בצורה לא רעה".

אלכס דרוקר, מנמ"ר כ.צ.ט., אמר שכמו בכל תחום, מערכת היחסים בין מחלקות ה-HR וה-IT תלויה באנשים וכי מנהלת משאבי האנוש בחברה בשנתיים האחרונות היא מוטת טכנולוגיה. "לכן, אנחנו עורכים פרויקטים רבים יחדיו", הוסיף.

דרוקר ציין, כי יש בכ.צ.ט. מערכת שכר פנימית וכי לפני כשנה הטמיעה החברה מערכת ERP של מיקרוסופט (Microsoft), שבמסגרתה מתכוונים אנשי החברה ליישם בעתיד את מודול ה-HR. כ.צ.ט., אמר דרוקר, מונה 270 עובדים וחלק מתהליכי משאבי האנוש בה אינם ממוחשבים ונעשים באופן ידני. לדבריו, בחברה פועלת מערכת לביא לניהול הנוכחות של העובדים.

לפני כחצי שנה, ציין דרוקר, אנשי ה-IT ואנשי משאבי האנוש של החברה הקימו במשותף פורטל ארגוני, שכעת נמצא בשלב השני שלו, במטרה להגביר את הקשרים החברתיים בין העובדים. הוא סיים בציינו, כי בכוונת החברה להטמיע מערכת הדרכה מקוונת UPK מבית אורקל, והדגיש את תרומת מחלקת משאבי אנוש בסיוע להטמעה של מערכת ה-ERP בחברה.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס חדשנות בטכנולוגיות HR לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים