מרטנס-הופמן תתחזק ותתמוך ב-IT של רשות האכיפה והגבייה; ההיקף: יותר מ-9 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תספק מרטנס-הופמן כ-15 אנשי תמיכה ברמת "סיסטם" ו-"פי.סי" לכמה אתרים של רשות האכיפה והגבייה ● יורם שחר, מנכ"ל משותף במרטנס-הופמן: "מדובר במכרז ממשלתי בעל דרישות מורכבות. נספק פתרונות התפורים במיוחד למידות הלקוח"

מרטנס-הופמן שירותי מיחשוב מקבוצת מלם-תים תבצע פרויקט תמיכה ותחזוקה ל-IT של רשות האכיפה והגבייה, האחראית על מערכת ההוצאה לפועל ומערכת הקנסות במדינת ישראל. המדובר בעסקה למשך שלוש שנים, בהיקף של יותר מ-3 מיליון שקלים בשנה.

במסגרת הפרויקט תספק מרטנס-הופמן כ-15 אנשי תמיכה ברמת "סיסטם" ו-"פי.סי" לכמה אתרים ולמערכות ה-IT של רשות האכיפה והגבייה בארץ. סביבת המיחשוב של הרשות מבוססת מיקרוסופט (Microsoft).

מרטנס-הופמן השתתפה במכרז שקיימה רשות האכיפה והגבייה לצד 10 ספקיות שונות, ביניהן מטריקס, נס, One1 ואלעד.

יורם שחר, מנכ"ל משותף במרטנס-הופמן, אמר כי "אנו גאים על הזכייה בפרויקט, המגיעה לאחר שורה של פרויקטים מוצלחים במגזר הממשלתי. מדובר במכרז ממשלתי בעל דרישות מורכבות. נספק פתרונות התפורים במיוחד למידות הלקוח".

יצוין, כי ביולי האחרון יצאה הוראה מהממשלה לפיה הספקיות שזכו במכרז בתי התוכנה לעבודה מול הממשלה, יכולים גם לבצע פרויקטים ולא רק להציב "גולגלות". כך, יכולה הממשלה לקבל מספקית ה-IT מנהל או מנהלי פרויקט, ויש לה יכולת להחליף עובדים. שחר הוסיף, כי "אנו במלם-תים נהנים מהוראה זו, כי היא מספקת לנו אפשרות לתמוך בלקוח בצורה רחבה יותר, בשל ההיצע המקצועי שלנו".

בנובמבר 2010 השלימה מלם-תים את רכישתה של מרטנס-הופמן, המתמחה בהשמת יועצים בתחום ה-IT. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים המעורים בשוק העריכו את אותו במיליוני שקלים בודדים. עם השלמת העסקה, הפכה מרטנס הופמן לחברה בת בבעלות מלאה של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים