מלם-תים השלימה רכישתה של מרטנס הופמן תמורת מיליוני שקלים

מאחר והחברה הנרכשת הינה אחת הזוכות במכרז החשכ"ל, תאפשר העסקה לקבוצה להמשיך לספק שירותי מיחשוב למשרדי הממשלה ● ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות: "נהפוך את מרטנס הופמן לחברה שתהווה ספקית שירותי היועצים של קבוצת מלם-תים"

מלם-תים השלימה הבוקר (א') את רכישתה של מרטנס הופמן שרותי מיחשוב, המתמחה בהשמת יועצים בתחום ה-IT. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים המעורים בשוק העריכו את אותו במיליוני שקלים בודדים. כעת, עם השלמת העסקה, תהפוך מרטנס הופמן לחברה בת בבעלות מלאה של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים.

מרטנס הופמן שירותי מיחשוב נוסדה ב-1999 כיחידה עצמאית של מרטנס הופמן יועצים לניהול. החברה, המעסיקה כ-80 עובדים, מתמחה בניהול פרויקטים טכנולוגיים ובאיוש עובדים בתחומים הללו במודל של מיקור-חוץ.

מרטנס הופמן שרותי מיחשוב הינה אחת הזוכות במכרז בתי התוכנה הממשלתי, מכרז החשכ"ל. כך, הרכישה תאפשר למלם מערכות להמשיך לספק שירותי מיחשוב למשרדי הממשלה – זאת למרות שלא זכתה ישירות במכרז, יצוין, כי מרטנס הופמן תרכז תחתיה את כל פעילות השמת היועצים הקיימת של מלם מערכות.

ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, אמר, כי "יש לנו פעילות קיימת בתחום השמת יועצים, הכוללת העמדת אנשי מקצוע מנוסים בתחומים שונים בעולם ה-IT בהתאם לצרכי הארגון. התמחותה של מרטנס הופמן בתחום זה של איוש יועצים לתחומים טכנולוגים מגוונים, לצד היותה מהחברות הוותיקות והמוכרות בשוק זה, משתלבת עם האסטרטגיה של מלם להרחבת פעילותה בתחום זה. נהפוך את מרטנס הופמן לחברה שתהווה ספקית שירותי היועצים של קבוצת מלם-תים".

בחודש יוני פורסם לראשונה באנשים ומחשבים, כי לאחר שלא זכתה באף אשכול במכרז, מנהלת מלם-תים מו"מ עם חברות שזכו במכרז, על מנת להיכלל בו. החברות ששמן הוזכר הן אלעד מערכות – אשר זכתה במספר הרב ביותר של האשכולות, ומרטנס הופמן – שזכתה בשלושה אשכולות במכרז. באוגוסט כבר הודיעה מלם-תים לבורסה על כוונת הרכישה שלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים