רלי מרידור, סמנכ"לית מערכות מידע בבנק ירושלים, נפטרה באופן פתאומי

מותה של מרידור הבוקר (ג') גרם לזעזוע והלם בקרב חבריה ועמיתיה המנמ"רים ● היא כיהנה בתפקידה בבנק ירושלים בשנה האחרונה, לאחר ששימשה כמנמ"רית דואר ישראל בין 2006 ל-2010 ● הלווייתה תתקיים היום ב-18:45 בבית העלמין ירקון

רלי מרידור, סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע ומנהלת חטיבת המשאבים בבנק ירושלים ולשעבר מנמ"רית דואר ישראל, נפטרה הבוקר (ג') באופן פתאומי. מותה גרם לזעזוע והלם בקרב חבריה ועמיתיה המנמ"רים. היא השאירה אחריה בעל ושלושה ילדים. הלווייתה תתקיים היום ב-18:45 בבית העלמין ירקון, שער החסד. השבעה תיערך בביתה של מרידור ברחוב קשאני 3, כניסה ג', רמת אביב ג', תל אביב.

מרידור נחשבה לאחד המנמ"רים המוכשרים והמצליחים ביותר בשוק. היא נכנסה לתפקידה בבנק ירושלים ביולי אשתקד, לאחר שפרשה מדואר ישראל. מרידור גויסה על ידי בעלי הבנק, בין היתר כדי להוביל פרויקט ענק של שדרוג מערכות המיחשוב הישנות שלו ובניית ערוצים ללקוחותיו.

היא כיהנה בדואר ישראל בין השנים 2006-2010 והובאה לשם על ידי המנכ"ל לשעבר של החברה, אבי הוכמן. מרידור הייתה אחראית לתכנון, הטמעה והעלאה לאוויר של פרויקט ה-ERP בחברה – פרויקט שאפשר לדואר ישראל להשלים את המעבר מחברה ממשלתית לרשות ציבורית. לפני כן עבדה מרידור במשך כשני עשורים בחברת הביטוח מגדל, שם כיהנה בתפקידים בכירים בתחומי הטכנולוגיה והביטוח, בהם ראש תחום מערכות מידע ומשנה למנכ"ל. לאחר מכן היא שימשה כסמנכ"לית מגזר הביטוח בנס טכנולוגיות.

אורי פז, מנכ"ל בנק ירושלים, כתב בהודעה שנשלחה הבוקר לעובדי הבנק, כי "רלי הצטרפה למשפחת בנק ירושלים לפני פחות משנה והטביעה חותמה בכל פינה ופינה שאליה הגיעה בארגון. מעבר לסגולותיה הרבות, כמנהלת ואשת מקצוע, הייתה רלי אדם. אדם חם, קשוב ורגיש לסביבה ולאנשים. בראש ובראשונה, זו אבידה קשה ביותר למשפחתה, וגם לנו, בבנק – משפחתה המורחבת בשנה החולפת".

כאשר עזבה את מגדל אמר עליה המנכ"ל, איזי כהן, כי "הרמה המקצועית הגבוהה שמאפיינת את עבודתה של רלי ומסירותה הרבה היוו נדבך חשוב ביכולתה של הקבוצה להטמיע מערכות מידע וניהול מתקדמות ולהעניק תמיכה מיחשובית יעילה לכלל פעילותה". כאשר סיימה את עבודתה בדואר אמר עליה המנכ"ל לשעבר, אבי הוכמן, כי "רלי הובילה מהפכות רבות בתחום ה-IT בחברה. בתקופתה הוחלפו ושודרגו מערכות מידע רבות ומורכבות, וזאת מבלי לפגוע בפעילות היום יומית של הדואר".

אתר אנשים ומחשבים יקדיש בימים הקרובים דברים לזכרה של רלי מרידור. מכריה ומוקירי זכרה מוזמנים לשלוח למערכת דברי זיכרון באמצעות המייל או בעמוד הפייסבוק של אנשים ומחשבים (אחרי לחיצה על כפתור ה-Like).

השתתף בהכנת הידיעה: יוסי הטוני

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוהד סביר

    אדם מוכשר, איכותי אהוב. היא תחסר לכולנו.

  2. גיל ביקל

    אבידה גדולה. קובי - שלא תדע עוד צער. גיל

  3. אוריאל פליס

    בשורה נוראה, אובדן קשה. אין לי מילים להביע את ההלם. רלי הייתה אחד האנשים המקצועיים ביותר איתם עבדתי, וללא ספק המנהלת האנושית, הרגישה והנחמדה ביותר שתחתיה היה לי הכבוד והעונג לעבוד. יהי זכרה ברוך.

  4. נתן ברונר

    הלם , פשוט הלם. אישה מדהימה הן בהבט המקצועי והן בהבט האישי. אבדה ענקית לכולם.

אירועים קרובים