נט-אפ רוכשת את חטיבת האיחסון של LSI תמורת 480 מיליון דולרים

מהחברה הרוכשת נמסר, כי העסקה נעשית על מנת לסייע לה להרחיב את פעילותה בפלח השוק הצומח במהירות של פתרונות לאיחסון וידיאו ויישומים נוספים שמחייבים קצב תקשורת מהיר ● העסקה אמורה להיסגר בתוך 60 ימים, והסכום ישולם במזומן

נט-אפ (NetApp), שמייצרת ציוד לאיחסון נתונים, הודיעה, כי הגיעה להסכם על רכישת Engenio – חטיבה של יצרנית השבבים LSI, שמספקת מערכות איחסון חיצוניות. סכום העסקה עומד על 480 מיליון דולרים, והיא מהווה עסקה נוספת בשוק הלוהט של האיחסון.

החברה הרוכשת הודיעה, כי הסכום ישולם במזומן וכי העסקה נעשית על מנת לסייע לה להרחיב את פעילותה בפלח השוק הצומח במהירות של פתרונות לאיחסון וידיאו ויישומים נוספים שמחייבים קצב תקשורת מהיר. העסקה אמורה להיסגר בתוך 60 ימים.

הפופולריות של הווידיאו הדיגיטלי, המעבר לנתונים דיגיטליים בענפים רבים והמגמה של שירותי הענן מגבירים את היקף התעבורה ברשת ומחייבים פתרונות מתאימים, דוגמת אלה של Engenio. "הרכישה תאפשר לנט-אפ לפעול בקצה העליון של השוק, שבו היא אינה פעילה כיום", אמר מאט ברייסון, אנליסט מחברת Avian Securities.

מ-LSI נמסר, כי התקבולים מהעסקה יושקעו בתוכנית לרכישה מחדש של מניות, בסכום של עד 750 מיליון דולרים. "אנחנו נערכים לפעילות נמרצת בשנת 2011", אמר אבי טלוולקר, מנכ"ל LSI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים