מירס ביקשה צווי מניעה נגד שני פעילים בקבוצה שתתמודד מולה במכרז התדרים הסלולריים

על פי טענת מירס, שני הפעילים - אורן מוסט ומיכאל גולן - עלולים לגלות מסודותיה שבידיעתם ובכך להשפיע על המכרז לתדרי דור שלישי ● גולן שימש כנציגו הבכיר של פטריק דרהי - בעליה של מירס, ואילו מוסט שימש עד לאחרונה כיועץ בכיר לחברה

התחרות על הקמת מפעיל סלולרי נוסף בישראל מגיעה לבית המשפט: חברת מירס, אחת המתמודדות במכרז לתדרי דור שלישי, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לצווי מניעה נגד אורן מוסט ומיכאל גולן, בדרישה למנוע את פעילותם במכרז התדרים הסלולריים שפרסמה המדינה במסגרת הקבוצה של איש העסקים הצרפתי גזביה ניאל, המתכוון להתמודד במכרז.

בפנייתה ציינה מירס, כי מטרת הבקשה היא מתן צו שימנע ממוסט ומגולן לגלות סודות מירס שבידיעתם ולשם מניעת מעורבותם ופעילותם במכרז התדרים שהונפק על ידי משרד התקשורת.

מיכאל גולן שימש כנציגו הבכיר של פטריק דרהי – שהוא בעליה של חברת מירס, ועד נובמבר האחרון שימש כיועץ וחבר דירקטוריון של הוט (HOT) – גם היא בבעלות דרהי. בתור שכזה, טוענים במירס, הייתה לו חשיפה לנתונים ולתוכניות העסקיות של מירס.

אורן מוסט, ממקימי סלקום, שימש עד לאחרונה יועץ בכיר למירס והיה מעורב עד לפני כשבוע וחצי בהכנת תכניות מירס למכרז התדרים וההתארגנות לאחריה.

על פי מירס, אין כל אפשרות מעשית, כי השניים יוכלו להימנע מלעשות שימוש בידע שצברו במירס ובסודותיה הכמוסים במסגרת מעורבותם בקבוצה הנוספת של ניאל, המתעתדת להשתתף במכרז, וכי ללא הישענות על המידע הסודי של מירס, לא יכולה קבוצה זו להגיש הצעתה למכרז.

מוסט אמר בתגובה, כי קיבל היום את מסמכי הבקשה, ובמשרד עורכי הדין צלרמאייר-פילוסוף בודקים אותם. "כל הטענות שהושמעו בענייני בתקשורת ובבקשת הצו הן לא אמת ומשוללות כל יסוד. יש לי תשובות טובות לכך שאני עומד בכל התחייבויותיי המשפטיות והאתיות לשמירת סודיות".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של מיכאל גולן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    ללא ספק יש פה פגיעה קשה בתנאי המכרז, אם משרד התקשורת יאפשר לשני אלה להתמודד במסגרת קבוצתם , תהיה פה פגיעה אנושה במירס , מעשי שני אלה מהווים לא פחות ולא יותר כפעולת נקמנות ומעשה פלילי ביודעין.

אירועים קרובים