אסתי לאודר מגייסת את הדיגיטל וה-AI לטובת עולם היופי

דיווח שפורסם בוול סטריט ג'ורנל מספר על ענקית היופי אסתי לאודר, שמתכננת התרחבות גדולה לעולם הדיגיטל, תוך שימוש ב-AI, כדי לפנות לצרכנים צעירים יותר ולהמריץ את הירידה במכירות

AI ודיגיטל גם לעולם היופי

מסתבר שהזמנים השתנו גם בעולם היופי, ואם חשבנו שקיומו העיקרי הוא בעולם הפיזי, המספק ללקוחות את האפשרויות של רחרוח, מישוש וכו' שכה חשובים בתחום הזה – זה הולך ומשתנה, כשהעולם הדיגיטלי כובש עוד ועוד נתחים מהשוק בתחום הזה.

דיווח שפורסם בוול סטריט ג'ורנל מספר על ענקית היופי אסתי לאודר, שמתכננת  התרחבות גדולה לעולם הדיגיטל כדי לפנות לצרכנים צעירים יותר ולשפר את הירידה במכירות.

לדברי מנכ"ל החברה, סטפן דה לה פאברי, "עתידה של התעשייה טמון במיזוג של העולם הדיגיטלי והפיזי", כאשר בינה מלאכותית משנה את האופן שבו אנשים קונים מוצרי קוסמטיקה. "איני יודע היכן נמכור – אם בין ארבעה קירות או בפלטפורמה דיגיטלית", אמר, "המציאות היא שצרכנים עשויים לגלות מותג או מוצר ברשתות החברתיות או בחנות. יש כל כך הרבה נקודות כניסה. איך מוודאים שאתם שומרים עליהם לאורך המסע?"

לדבריו, "בינה מלאכותית תשנה את האופן שבו קונים רבים בוחרים ומתאימים. לדוגמה, אם מישהי אהבה שפתון אדום – בינה מלאכותית יכולה לעזור להציע לה מוצרים משלימים. החברה גם משתמשת בנתוני צרכנים ובשיחות מקוונות כדי לנצל טרנדים, במטרה לשמור על לקוחות קיימים, תוך משיכת קונים צעירים וחדשים יותר".

"צרכנים צעירים יותר הם אלה שמניעים את הטרנדים כיום", אמר דה לה פאברי. "הם אלה שמשפיעים על הדורות המבוגרים יותר".

מחקרים רבים כבר מעידים, שהצרכנים הצעירים הללו מאמצים את דרך החשיבה של "דיגיטל תחילה", ו"כל דבר עכשיו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים