מיקרוסופט פתרה תקלה שהותירה עשרות אלפים בלי גישה למייל

התקלה נפתרה לאחר כמה שעות, אך מיקרוסופט לא מסרה את הסיבה שגרמה לה

תקלה עולמית ב-Microsoft 365.

מיקרוסופט מסרה בשבת בערב  כי שירות Microsoft 365 שוחזר לאחר תקלה עולמית, שהותירה עשרות אלפי משתמשים בלי יכולת לגשת לחשבונות הדואר האלקטרוני שלהם ב-Outlook ולשירותים נוספים.

"אנו חוקרים בעיה שבה למשתמשים אין גשה לתכונות ולשירותים של Outlook", כתבה החברה בפוסט בחשבון Microsoft 365 Status ב-X – החשבון הרשמי של מיקרוסופט לתקריות שירות של Microsoft 365.

שירותים כגון Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Microsoft Teams, Microsoft 365 ו-Microsoft Azure דווחו כמושבתים בשעות אחר הצהריים, כשיותר מ-37,000 אנשים דיווחו על הפסקת Outlook וכ-24,000 דיווחו על הפסקה בשירות 365 של ענקית הטכנולוגיה לפי Downdetector, לצד 150 משתמשים שדיווחו על תקלה בחשבונות Teams שלהם.

משתמשים גם הציפו את אתר המדיה החברתית X ודיווחו על אי יכולת לגשת למיילים שלהם ב-Outlook.

בעדכוני סטטוס Microsoft 365 ב-X מאוחר יותר, הודיעה החברה כי "זיהינו גורם פוטנציאלי שהשפיע על השירות וטיפלנו בקוד החשוד כדי להקל על ההשפעה", ובפוסט נוסף הצהירה, כי "הטלמטריה שלנו מצביעה על כך שרוב השירותים המושפעים מתאוששים בעקבות השינוי שלנו. נמשיך לעקוב עד שההשפעה תיפתר עבור כל השירותים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים