מיקרוסופט פתרה תקלה שהותירה עשרות אלפים בלי גישה למייל
התקלה נפתרה לאחר כמה שעות, אך מיקרוסופט לא מסרה את הסיבה שגרמה לה

מיקרוסופט מסרה בשבת בערב כי שירות Microsoft 365 שוחזר לאחר תקלה עולמית, שהותירה עשרות אלפי משתמשים בלי יכולת לגשת לחשבונות הדואר האלקטרוני שלהם ב-Outlook ולשירותים נוספים.
"אנו חוקרים בעיה שבה למשתמשים אין גשה לתכונות ולשירותים של Outlook", כתבה החברה בפוסט בחשבון Microsoft 365 Status ב-X – החשבון הרשמי של מיקרוסופט לתקריות שירות של Microsoft 365.
שירותים כגון Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Microsoft Teams, Microsoft 365 ו-Microsoft Azure דווחו כמושבתים בשעות אחר הצהריים, כשיותר מ-37,000 אנשים דיווחו על הפסקת Outlook וכ-24,000 דיווחו על הפסקה בשירות 365 של ענקית הטכנולוגיה לפי Downdetector, לצד 150 משתמשים שדיווחו על תקלה בחשבונות Teams שלהם.
משתמשים גם הציפו את אתר המדיה החברתית X ודיווחו על אי יכולת לגשת למיילים שלהם ב-Outlook.
בעדכוני סטטוס Microsoft 365 ב-X מאוחר יותר, הודיעה החברה כי "זיהינו גורם פוטנציאלי שהשפיע על השירות וטיפלנו בקוד החשוד כדי להקל על ההשפעה", ובפוסט נוסף הצהירה, כי "הטלמטריה שלנו מצביעה על כך שרוב השירותים המושפעים מתאוששים בעקבות השינוי שלנו. נמשיך לעקוב עד שההשפעה תיפתר עבור כל השירותים".
Our telemetry indicates that a majority of impacted services are recovering following our change. We’ll keep monitoring until impact has been resolved for all services. Refer to MO1020913 or https://t.co/vB5FHDUOHj for more detailed information.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) March 1, 2025
תגובות
(0)