סלברייט: עליות בהכנסות וברווח התפעולי, אבל גם בהפסד הנקי

החברה הציגה ברבעון הראשון עלייה של 26% בהכנסות וזינוק של פי 70 ברווח התפעולי, אולם גם צמיחה של 75% בהפסד הנקי

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, מצלצל בפעמון סגירת המסחר בנאסד"ק, מוקדם יותר השנה.

סלברייט פרסמה בסוף השבוע את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של השנה, ואלה מראות על עלייה של 26% בהכנסות לכמעט 90 מיליון דולר, אולם גם על זינוק של 75% בהפסד הנקי ל-71 מיליון.

עוד עולה מהדו"חות הכספיים של החברה, שמציעה פתרונות לחקירות בדיגיטל עבור המגזרים הציבורי והפרטי, כי ההכנסות ממנויים עלו ב-29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-79.2 מיליון דולר, וההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) רשמו גידול של 37% ועמדו על 331.8 מיליון.

תוצאות נוספות מעלות כי הרווח הגולמי הציג עלייה של 29.7% ל-76.3 מיליון דולר, הרווח הגולמי השולי עמד על 85.25% והרווח התפעולי זינק פי 70 ל-9.3 מיליון.

ב-7 במרץ הכריזה סלברייט על השקת תהליך ההסמכה של פתרונות התוכנה כשירות (SaaS) שלה להרשאה למכירת שירותי ענן לממשל האמריקני. ההסמכה תאפשר ללקוחות הפדרליים של סלברייט למנף את השימוש שלהם בפתרונות ה-SaaS של החברה, לזרז ולייעל את תהליכי הרכש שלהם, להימנע מכפילויות השקעה בהערכת הפתרון ולהבטיח יישום עקבי של סטנדרטים לאבטחת מידע. ההסמכה, שנקראת FedRAMP, מבטיחה גישה מוסדרת להערכת רמת אבטחה, הסמכה וניטור מתמיד למוצרים ושירותי ענן. סלברייט בחרה בקולפייר על מנת שתתמוך בפעולות הנדרשות להשלמת התהליך, שסיומו מתוכנן ב- 12 החודשים הבאים.

לדברי דנה גרנר, סמנכ"לית הכספים של סלברייט, "המומנטום העסקי של החברה, שהחל בשנה שעברה, המשיך ברבעון הראשון של 2024. הרחבת השורה העליונה, בשילוב עם השקעה מחושבת בטכנולוגיה וביוזמות שיווק (Go-to-market), אפשרו לנו להציג רבעון נוסף עם רווחיות משופרת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. אנחנו מצפים להמשיך לרבעון השני עם ARR חזק וגידול בהכנסות, שייצרו EBITDA מתואם גבוה יותר לעומת הרבעון השני של 2023".

היא ציינה ש-"על אף שאנחנו נמצאים בשלב מוקדם יחסית של השנה, אנחנו מאמינים שהחברה ממוקמת בעמדה טובה למימוש יעדיה ל-2024 כולה, ומצפים לייצר את מרבית ההכנסות וה-EBITDA המתואם במחצית השנייה שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים