דל מציגה את Dell AI Factory – פתרונות מקצה לקצה לשימושי AI

במפגש שערכה לקראת הכנס הגלובלי, הוצגו הפתרונות שהחברה תשיק במסגרת Dell AI Factory - סל מוצרים מלא עבור ארגונים ועד צרכניים פרטיים, עם תשתית מלאה, שכוללת את כל ההיבטים של מערכת מלאה

דל רוצה להפוך לשחקנית מרכזית בשוק הבינה המלאכותית ולהיות זו שמציעה פתרונות מקצה לקצה, עם תשתית מלאה מהשרת ועד הקצה. במסגרת הכנס הגלובלי השנתי שלה הציגה החברה את Dell AI Factory – סל מוצרים מלא עבור ארגונים ועד צרכניים פרטיים, עם תשתית מלאה, שכוללת את כל ההיבטים של מערכת מלאה – משרתי נתונים, דרך שירותים עם תשתית ועם אקו-סיסטם פתוח של שירותים, ועד תרחישי שימוש מגוונים, שכוללים נכסים דיגיטליים, יצירת קוד ותוכן, בניית תאומים דיגיטליים, ראייה ממוחשבת ועוד.

"יש עדיין רוחות נגד, שמאטות את האימוץ של הבינה המלאכותית באופן חזק יותר, וזאת למרות ש-76% מאנשי ה-IT והמנהלים העסקיים מאמינים שבינה מלאכותית יוצרת תוכן תספק ערך המרה גבוה עבור הארגון שלהם", אמר במסיבת העיתונאים לקראת האירוע סם גרוקוט, סגן נשיא בכיר לשיווק מוצרים בחברה. "הבעיה המרכזית היא מורכבות, כשהאתגר המשמעותי הוא להגדיר אסטרטגיה לגיוס כוח אדם שמיומן ביכולות בינה מלאכותית".

בדל מציינים, שהמשתנה המוביל בבחירת המודלים של בינה מלאכותית שבה ארגונים רוצים להשתמש הוא עד כמה הם מאובטחים, כשארגונים רבים חוששים מהסיכונים שמלווים את השימוש בכלים האלה, וזה עוד לפני שלוקחים בחשבון את העלויות הארגוניות הנדרשות כעת להטמעה מלאה של כלי בינה מלאכותית בארגון.

לפי דל, הפורטפוליו של AI Factory עוזר לכל ההיבטים הללו מכיוון שהוא מציע פשטות, אבטחה בהתקנות מקומיות וגם בקצה, עם הגנה ושליטה בשימוש בנתונים בעיקר בהיבט של קניין רוחני, וגם מצליח להיות כלכלי, כי באמצעות האקו-סיסטם הנרחב יכולה דל לטענתה להתאים לכל לקוח השקעות מדויקות בהתאם לגודל ולצרכים, ותוך מינוף משאבים קיימים. למעשה, בחברה טוענים שהיא יכולה להוריד את עלות הבעלות הכוללת של הטמעת בינה מלאכותית בארגון ברמה של עד 75%.

כן הציגה דל את שיתופי הפעולה שלה עם חברות אחרות בתעשיית המחשוב כדי להציע פתרונות מוכנים מראש. אחת הפלטפורמות החדשות שהוצגו היא NativeEdge, שמטרתה למכן ולספק פתרונות תוכנה ארגוניים, המבוססים על פתרונות תוכנת הבינה המלאכותית של אנבידיה: כולל מערכות היסק ממוטבות באמצעות NIIM, ביצוע אנליטיקה מבוססת סרטוני וידאו באמצעות Metropolis, וניתוח שפה ותרגום בזמן אמת של שיחות קוליות וטקסטואליות באמצעות Riva. הפתרונות הללו יוצעו במערכות שמכילות את הכרטיסים הגרפיים של אנבידיה להרצת תרחישי בינה מלאכותית, כדוגמת PowerEdge XE9680L שכל מארז 4U שלו יכול להכיל עד 72 כרטיסים גרפיים גם קירור נוזלי ישירות ל-8 מעבדים ולכרטיסים ועם רכזת רשת שמבטיחה לפי דל עד פי 2 תעבורת קלט/פלט.

בנוסף, הציגה דל ליבה ארגונית חדשה במסגרת שיתוף פעולה עם Hugging Face, כדי לאפשר לארגונים לאמן ולפרוס מודלים של שפה גדולה פתוחים ומותאמים באופן מקומי בקלות ובאופן מאובטח עבור התשתיות של דל ועבור מחשבי הקצה שהיא תציג לתחום – כולל חמישה מחשבים ניידים חדשים מבוססי המעבד Snapdragon X של קוואלקום שהציגה במקביל להכרזה של מיקרוסופט על Copilot+ Pc. לפי דל, שיתוף פעולה זה יעזור לארגונים לקצר את הזמן לשוק של אבות טיפוס של פתרונות בינה מלאכותית, וזה ילווה בייעוץ אסטרטגי לבחירת כלים ומודלים מתאימים.

כן הציגה דל שיתופי פעולה עם מטא לפישוט הפריסה של מודלי Llama 3 בארגון עם תשתית של דל, תוך אספקת תוצאות בדיקה ונתוני ביצועים; שיתוף פעולה עם מיקרוסופט לגבי מערכת הבינה המלאכותית ב-Azure כדי להאיץ פריסה של שירותים כמו יכולות תמלול דיבור ותרגום בהתבסס על פלטפורמת הענן APEX עם החיבור ל-Azure; ועוד שיתוף פעולה עם מיקרוסופט במטרה לסייע לארגונים לשנות דרכי עבודה עם הנחיות של מומחים ועם אימוץ של Copilot במסגרות שונות, מ-GitHub, דרך אבטחה ועד מכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים