אשר גליקמן מונה לסמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות בקבוצת מילגם

גליקמן כיהן בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"ל ומנהל תחום מסמכים באחת מחברות הקבוצה, מטרופולינט, וניהל את חטיבת הדיגיטל והחדשנות של מילגם

אשר גליקמן, סמנכ"ל השיווק וקשרי הלקוחות של קבוצת מילגם.

אשר גליקמן מונה באחרונה לסמנכ"ל השיווק וקשרי הלקוחות בקבוצת מילגם. גליקמן מסיים את תפקידו כסמנכ"ל ומנהל תחום מסמכים במטרופולינט, אחת החברות הבנות של הקבוצה, לאחר שמונה שנים בתפקיד, שבמהלכן הוא ביצע שורה של משימות בתחום מערכות המידע המוניציפליות, ניהל את הקמת את חטיבת הדיגיטל והחדשנות של מילגם והיה המנהל שלה.

גליקמן היה בעבר שותף ומנכ"ל MPL, שפיתחה מערכות לניהול ואחזור מסמכים. כמו כן, הוא עומד בראש ועדת התכנים של כנס ניהול הידע KMDM של אנשים ומחשבים, שמתקיים מזה 15 שנים ברציפות.

מילגם הוקמה ב-1983 כחברה המתמחה במתן שירותים לגופים מוניציפליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים וחברות ציבוריות. על החברות הבנות בקבוצה, בנוסף למטרופולינט, ניתן למנות את פנגו, דרך חדשה, In Project ,EV Edge ועוד. הקבוצה מתמודדת בימים אלה במכרז ההפרטה של דואר ישראל ועל רכישת חברת המוניות והמשלוחים גט (לשעבר גט טקסי).

"אני מסיים את תפקידי במטרופולינט בסיפוק רב, לאחר שמונה שנים", אמר גליקמן לאנשים ומחשבים. "בתקופה זו סייענו לרשויות המקומיות ולתאגידי מים לבצע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, והם מסוגלים כיום להעניק לתושבים פתרונות מקצה לקצה".

בהתייחס לתפקידו החדש הוא ציין כי "כעת, האתגר שלי עובר לרמת הקבוצה, שתחתיה פועלות מעל 30 חברות בנות והיא מעסיקה יותר מ-6,000 עובדים. רוב החברות במילגם מתמקדות בקשר עם הלקוח, ואחת המטרות שלי בתפקידי החדש היא ליצור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בוורטיקלים נוספים בקבוצה, בכפוף לאתגרים שהעולם הטכנולוגי מציב בפניה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים