"המושבה" שבפתח תקווה יהפוך לאצטדיון החכם הראשון בישראל

האצטדיון שודרג בתשתית G5 וכעת, אחרי פיילוט מוצלח, אפליקציה של סטאדיקום הישראלית תספק לקהל חוויות חדשות, למשל לראות גולים והילוכים חוזרים בזמן אמת, או להתבונן במשחק מזוויות חדשות ולשלוח ווינר מהמגרש

יהיה לאצטדיון החכם הראשון בארץ. "המושבה".

אפליקציה של חברת סטאדיקום (Stadicom), המבוססת על טכנולוגיה חדשנית של תשתית סלולר G5 פרטית, תשנה בקרוב את חוויית ההשתתפות באירועים רבי-משתתפים בארץ.

האפליקציה יודעת להפוך כל אצטדיון לאצטדיון חכם, וכעת, סטדיקום הישראלית משתפת לראשונה פעולה עם אצטדיון שלמה ביטוח ("המושבה") בפתח תקווה, לשדרוג חוויית הצפייה בתחרויות ספורט והופעות. הצופים יוכלו, לראשונה בישראל, ליהנות משירותי וידיאו איכותיים, כמו הילוכים חוזרים, זוויות צילום חדשות, ועוד. בהמשך צפויים להיכלל בפיילוט של החברה אצטדיונים נוספים בארץ ובחו"ל. 

כיום הצפייה בתחרויות ספורט ובמופעים באצטדיונים בהשתתפות של עשרות אלפי צופים כרוכה בקשיי תקשורת וגלישה באינטרנט. האפליקציה של סטאדיקום, שמופעלת על גבי תדר של חברת סלקום, מבוססת על רשת פרטית 5G עם ליבה פרטית, רוחב פס גדול ומערכת ניהול מתקדמת, ומאפשרת כיסוי מלא לגלישה באצטדיון ושירותים שונים, ובכך היא עתידה לשדרג את חוויית הצפייה של הקהל. 

לפני כשנתיים, החברה הכלכלית פתח תקווה יצאה במכרז לרישות אצטדיון שלמה ביטוח בעיר בתשתית דור 5 מלאה. כעת, שיתוף הפעולה של סטאדיקום עם צ'רלטון (ספורט 1), WSC, חברת שידורי הספורט הישראלית פיקסלוט (Pixellot), אפליקציית הספורט הישראלית 365Scores ועם חברת Amazing Food, מאפשר למשתמשי האפליקציה של סטאדיקום לצפות במתרחש במגרש מקרוב ובזמן אמת, כמו גם לעקוב אחר הסטטיסטיקות של המשחק, לצפות בהילוכים חוזרים של גולים ובאירועים מרכזיים – Video Assistant Referee, למלא טוטו ובעתיד הקרוב – להזמין מוצרים מהמזנון.

תהפוך את אצטדיון "המושבה" לחכם. אפליקציית סטאדיקום.

תהפוך את אצטדיון "המושבה" לחכם. אפליקציית סטאדיקום. צילום: סטאדיקום

"הפלטפורמה מצעידה את חוויית הצפייה באצטדיונים לעתיד" 

מנכ"ל סטאדיקום, אורי שריר, אמר כי "אנו נרגשים להשיק את אפליקציית סטאדיקום באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה, ולהפוך אותו לאצטדיון המתקדם בישראל מבחינת גלישה וחוויית צפייה. הפלטפורמה של סטאדיקום, המשלבת קישוריות מהירה של טכנולוגיית G5 עם אפליקציית חוויה דיגיטלית בלייב, מצעידה את חוויית הצפייה באצטדיונים לעתיד. אנו מאמינים כי לאחר הפיילוט המוצלח באצטדיון, שמציג נתוני שימוש מרשימים, וההשקעה של צ'רלטון, נמשיך להתרחב לאצטדיונים נוספים ברחבי הארץ ובחו"ל". 

סטאדיקום הישראלית נוסדה בשנת 2022 על ידי חברת תיבר העוסקת בהקמת תשתיות סלולר, במטרה לפתור בעיה של כיסוי סלולרי במקומות בהם יש עשרות אלפי אנשים, ונחשבת לפורצת דרך בחוויית הגלישה ובשירותים אותם היא מציעה. הטכנולוגיה של סטאדיקום מבוססת על שיתוף פעולה עם חברת רנאל, שיצרה את האנטנה המתקדמת בעולם, וחברת TDCOMM עם ליבה ומערכת ניהול מתקדמת. 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רמי

    יפה מאוד שירחיבו גם את האיצטדיון המושבה מסביב לשערים אז היה גדול ויפה.

אירועים קרובים