המכשיר החדש של ZTE: לאנשי ממשל סיניים בלבד

היצרנית הסינית, שארה"ב טענה שהטלפונים שהיא מוכרת מצוידים באמצעי ריגול, השיקה את Axon 60 Ultra - לתועלת הממשלה בארצה ● המכשיר תומך ברשת הסלולרית המתקדמת 5G Advanced הסינית הממשלתית

עם הפנים לממשל הסיני. ZTE.

אחד מההיבטים שהובילו את הממשל האמריקני לקדם את החרם על וואווי ו-ZTE הסיניות היה הטענה, המוכחת לדעת הממשל, שהחברות הללו משתמשות במוצרים שלהן כדי לאפשר לממשל הסיני לרגל אחר משתמשים בכל רחבי העולם, ובארצות הברית בפרט.

התגובה של סין בסופו של דבר, לפחות ברמת הטלפונים, היה לנהוג בדיוק לפי הדוגמה שקיבלה מעבר לים ולפעול בהתאם לקידום היצרניות המקומיות שלה, על חשבון מה שנחשב לאייקון האמריקני בתחום הטלפוניה – מכשירי ה-iPhone של אפל, שחוותה ירידה קשה במכירות בסין.

ZTE: מחדשת עבור סין ונציגי השלטון שלה

ועכשיו מציגה סין עוד צעד בכיוון של התרחקות. ZTE, מהחברות שנטען נגדן שהן מספקות אמצעי ריגול באמצעות הטלפונים שהיא מוכרת, השיקה דגם חדש בשם Axon Ultra 60 Ultra, שדומה מאוד לדגם של החברה, שמספרו 50, אבל ייחודי: הוא מיועד למכירה לאנשי ממשל סיני בלבד, אם כי לא ברור בדיוק באיזו רמה – בדרך כלל מדובר ברמת המחוזות ומעלה.

השוני שלו הוא שילוב מובנה של אמצעי אבטחת וקישוריות מוגברים, וכן של תקשורת לוויינית דו צדדית כפולה, באמצעות המערכת הממשלתית טיאנטונג. ומדובר ביכולות מתקדמות ביותר: הטלפון תומך בשיחות קוליות ולא רק בשליחת מסרונים, ויותר מכך, הוא ידע לשלב באופן סימולטני תקשורת לוויינית עם סלולרית, בהתאם לאיכות יצירת הקשר בכל מיקום.

מעבר לכך הטלפון – שמבוסס על Snapdragon 8+ Gen 1 ומגיע עם מסך OLED ברזולוציית +FHD בגודל של 6.67 אינץ' וקצב רענון של 144 הרץ – תומך ברשת הסלולרית המתקדמת יותר 5G Advanced (שמכונה גם רשת 5.5G) הסינית הממשלתית, עם קצב הורדה מרבי של 10 גיגה-ביט/לשנייה וקצב העלאה מרבי של 1 גיגה-ביט/לשנייה.

הוא גם יועבר למשתמשים באחד משני מצבים: מצב משתמש, בו לאפליקציות תהיה גישה מוגבלת ומוסדרת בלבד לחומרה, ומצב ליבה, בו תהיה גישה בלתי מוגבלת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים