טרגדיה: יזם ההיי-טק לירון פטרושקה ורעייתו נהרגו בהתרסקות מטוס קל

פטרושקה ורעייתו, נעמי, שהתגוררו בעמק הסיליקון, נהרגו בקליפורניה ● הוא ביצע שני אקזיטים, בהם מכירתה בשנת 2000 של חברת האי קומרס שהקים ב-242 מיליון דולר - סכום ענק באותה התקופה

לירון פטרושקה ז"ל.

יזם ההיי-טק לירון פטרושקה ורעייתו, נעמי, נהרגו אתמול (ש') בהתרסקות מטוס קל בצפון קליפורניה, שבה הם התגוררו, בעת טיול טראקים. בני הזוג השאירו אחריהם ארבעה ילדים.

פטרושקה עסק ביזמות היי-טק והשקיע במיזמים שונים בארץ ובחו"ל. בשנות ה-90' הוא עשה את האקזיט הראשון שלו, ומכר חברה שפיתחה תוכנות שכר ומשאבי אנוש תמורת חמישה מיליון דולר. ב-1999 הוא הקים יחד עם משפחתו את קומרס ביד – חברת תוכנה שעסקה במסחר אלקטרוני, שנמכרה לאחר שמונה חודשים לחברה המתחרה קומרס וואן תמורת 242 מיליון דולר – סכום ענק באותה התקופה. לאחר האקזיט השקיע פטרושקה בחברות הסטארט-אפ צ'ק, שבה הוא היה חבר במועצת המנהלים, ו-Upwest Labs, חממה טכנולוגית שממוקמת בעמק הסיליקון ומקדמת יזמים ישראליים צעירים, שבה הוא היה שותף.

בישראל, פטרושקה היה מוכר בין היתר מאחר ששיחק בצעירותו בקבוצת הכדורגל הפועל רמת גן, ונחשב לאחד השחקנים המוכשרים באותה התקופה. הוא שיחק בנבחרת הנוער של הקבוצה, שאיתה הוא זכה באליפות המדינה, ואחר כך בבוגרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים