מנכ"ל חשבשבת, פרופ' אסף אברהמי – סגן ראש המועצה האזורית משגב

אברהמי ירכז את תחום הפיתוח העסקי, ויפעל להבאת חברות טכנולוגיה והיי-טק נוספות למועצה, שנמצאת בלב הגליל ● לדבריו, "העשייה הציבורית ליוותה תמיד את הפעילות העסקית שלי, והתפקיד הנוכחי הוא המשך לכך"

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת וסגן ראש המועצה האזורית משגב.

מנכ"ל חשבשבת, פרופ' אסף אברהמי, נבחר באחרונה לתפקיד סגן ראש המועצה האזורית משגב שבצפון. הוא יעשה זאת בהתנדבות, וימשיך לנהל את החברה, שמהווה חלק מקבוצת חילן.

משגב היא מועצה אזורית ששוכנת בלב הגליל, ליד הערים סחנין וכרמיאל. במועצה יש 35 ישובים, עם 35 אלף תושבים, המייצגים קהילות שונות של יהודים וערבים. פרופ' אברהמי יהיה סגנו של ראש המועצה האזורית דני עברי, שמכהן בתפקיד מאז 2018.

לדברי אברהמי, "העשייה הציבורית שלי ליוותה מאז ומתמיד את הפעילות העסקית שלי, והתפקיד הנוכחי הוא המשך לפעילות זו".

בקדנציה הקודמת כיהן אברהמי כחבר מועצה במועצה האזורית משגב. בנוסף, בין יתר תפקידיו הציבוריים, הוא משמש יו"ר המרכז להעצמת האזרח, ומבצע פעילויות התנדבות רבות. כמו כן, פרופ' אברהמי הוא מרצה בטכניון.

"הביקוש לטכנולוגיה במגזר המוניציפאלי – יגבר"

אברהמי נבחר על ידי ועד הישוב גילון, שבו הוא מתגורר, כנציג הישוב במועצה האזורית, וחברי המועצה בחרו בו לתפקיד הסגן. במסגרת תפקידו הוא ירכז את תחום הפיתוח העסקי והתאגידים הכלכליים, מתוך מגמה להביא לאזור יותר חברות ומפעלי טכנולוגיה והיי-טק. בשטח המועצה פועלים שלושה אזורי תעסוקה: תרדיון, בר לב ואזור תעסוקה ליד הישוב סלאמה. בהמשך אמורים לקום עוד שני אזורים, בסמיכות לשטח המועצה.

אברהמי ציין כי "בין הנושאים המרכזיים שיעמדו בשנים הקרובות על סדר היום של הרשויות המקומיות, כולל של המועצה האזרית משגב, נמצאים בתחומים הצומחים של טרנספורמציה דיגיטלית, חדשנות וערים חכמות. המגזר המוניציפאלי הוכיח, הן בקורונה והן במלחמה הנוכחית, את היכולות הביצועיות שלו, בהתבסס על טכנולוגיות, ואני מעריך שהביקוש לטכנולוגיה ולחדשנות במגזר זה יגבר בשנים הבאות".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוסי

    אסף התותח ‼️‼️‼️ יישר כח, אין עליך.

  2. המלך

    עלה והצלח. הצלחתך הצלחת יישובנו. מכיר ומוכיר אשתדלותך להשאיר ממון והמון משרות באזרנו. בהצלחה

  3. באבאר

    אחלה בן אדם, אחלה אישיות ,אחד האנשים האיכותיים שלנו. יישר כוח אסף. בהצלחה!!

אירועים קרובים