אפל הכריזה על WWDC: האם בו יחשפו תוכניות ה-AI שלה?

הכנס השנתי הגדול יתקיים ב-10-14 ביוני ● אסטרטגיית הבינה המלאכותית של הענקית עדיין לא ידועה בזמן שמתחרותיה - ביניהן גוגל ומיקרוסופט - כבר נוסקות בתחום ● הציפייה היא שתוכניות בתחום הלוהט יחשפו באירוע

אפל בישרה כי יערך ביוני. WWDC 2024.

אפל הודיעה באופן רשמי כי היא תערוך את WWDC 2024 – אירוע המפתחים השנתי שלה – בין ה-10 ל-14 ביוני.

הנאום הראשי ביום הראשון של האירוע יועבר באמצעות AppleTV וערוצי שידורי אחרים, ובן יציג טים קוק, המנכ"ל, בעיקר את iOS 18 – מערכת ההפעלה החדשה של טלפוני ה-iPhone של החברה. במוקד השקת מערכת ההפעלה החדשה הפעם ניצבת השאלה עד כמה תשלב בה החברה יכולות בינה מלאכותית.

אפל אמנם רוכשת חברות בינה מלאכותית בחודשים האחרונים, כולל את DarwinAI הקנדית, שעל רכישתה הודיעה ממש לאחרונה, אבל כנראה שהמרחק למודל בינה מלאכותית משלה, שניתן להרצה במוצרי החברה – ובעיקר במכשירי ה-iPhone וה-iPad שלה – עדיין רב.

כעת מסתמן כי ככל הנראה יכולות הבינה המלאכותית שתשלב החברה במכשירי הדור הבא שלה יהיו של יריבתה/שותפתה גוגל, אם כי לפי הדיווחים ראשי אפל נפגשו גם עם אנשי OpenAI.

האירוע יהיה בעיקרו וירטואלי, אבל אפל כנראה תזמין לנאומי היום הראשון כמה וכמה מפתחים מהחברות העיקריות עימן היא עובדת.

בנוסף, מעבר ל-iOS 18 ולאחותה, ה-iPadOS 18, אמורה אפל להציג גרסאות חדשות של כל מערכות ההפעלה שלה: לשעונים WatchOS 11, למחשבים macOS 15, למערכת הטלוויזיה שלה, tvOS 18, וגם גרסה מעודכנת עבור ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת החדשים שלה – visionOS 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים