ווטסאפ הוסיפה יכולת להצמיד עד שלוש הודעות בצ'אטים

בשטפון ההודעות המצטברות בצ'אטים שאנחנו מנהלים באפליקציה אפשר לאבד בקלות ידיים ורגליים ● כעת, לפי מארק צוקרברג מנכ"ל מטא - הבעלים של ווטסאפ - נוכל להצמיד יותר הודעות שברצוננו לזכור ולהגיע אליהן מהר

מעכשיו תוכלו להצמיד שלוש הודעות לראש השיחות בה. ווטסאפ.

ווטסאפ (WhatsApp) – אפליקציית המסרים המיידיים שבבעלות מטא (Meta) – מרבה להוסיף פיצ'רים חדשים לשירות שלה בתקופה האחרונה. התוספת העדכנית ביותר שעליה הכריזה החברה בסוף השבוע תאפשר למשתמשים להצמיד עד שלוש הודעות בתוך אותה שיחה או צ'אט קבוצתי, ובכך למעשה להכפיל בשלוש את פיסות התוכן שניתן לשמור באופן זמני או קבוע בראש השיחה.

על החידוש בישר מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, בעצמו בערוץ הווטסאפ שלו.

מהי הצמדה ולמה זה שימושי?

פעולת ההצמדה (Pin), שהחלה להיות מאופשרת בווטסאפ בסוף השנה שעברה, מספקת למשתמש יכולת להדגיש הודעות ספציפיות ולשמור אותן בראש הצ'אט – לשם גישה נוחה, לצורך הדגשה, כתזכורת, או פשוט כי ההודעות המסוימות יקרות לליבנו.

בנוסף, ועל אף שיש בווטסאפ אפשרות לחיפוש מילים ומושגים, התכונה הזו והיכולת להצמיד הודעות לראש השיחה מועילה במיוחד עבור מידע שמשתמשים בו לעתים קרובות, כמו מיקומי ומועדי פגישות, רשימות קניות, מתכון לעוגה אהובה או למשל פירוט של מסלולי טיול נחשקים. הצמדת התכנים תמנע מצב שהללו יקברו תחת שלל ההודעות החדשות יותר שהצטברו בשיחות.

כדי להצמיד מספר הודעות לשיחתכם – פשוט הקישו והחזיקו את ההודעה שברצונכם להצמיד ולאחר מכן בחרו ב-'הצמד' מהתפריט. אחרי כן תוכלו לבחור כמה זמן ההודעה תישאר מוצמדת – 24 שעות, 7 ימים (כשזוהי ברירת מחדל), או 30 ימים. ווטסאפ מציינת את מספר ההודעות המוצמדות עם סמל קטן בצורת גלולה, ליד הסרגל בחלק העליון של הצ'אט. הקשה על סמל זה חושפת את כל ההודעות המוצמדות לשם עיון מהיר בהן.

שלוש ההצמדות המתאפשרות כעת הן עניין נוח ונקודת התחלה טובה, אך תמיד קיימת אפשרות שווטסאפ תוסיף עוד כאלו בעתיד. לעת עתה, אם תנסו להצמיד הודעה רביעית, האפליקציה תחליף אוטומטית את ההודעה המוצמדת הישנה ביותר, ללא קשר למשך הזמן שבחרתם שזו תישאר במצב Pin.

התכונה החדשה מתגלגלת בהדרגה, אז אם אינכם רואים אותה עדיין, זה רק עניין של זמן – היא אמורה להיות זמינה גם באפליקציה שלכם בהקדם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים