דאטה בנק החליפה את מערך הגנת הנתונים והגיבוי של ביטוח חקלאי

הפרויקט כלל החלפת מערך ההגנה והגיבוי לפלטפורמת הענן של קומוולט, שמגינה מפני מתקפות סייבר בכלל וכופר בפרט, ואחסון הנתונים בשני אתרים נוספים ● ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי.

ביטוח חקלאי השלימה, באמצעות דאטה בנק, פרויקט להחלפת מערך הגנת הנתונים והגיבוי שלה לפלטפורמת הענן של קומוולט, שכוללת, בין היתר, את מערכת Hyperscale X. הפרויקט החל במאי אשתקד והסתיים באחרונה. ההיקף של פרויקט זה ושל פרויקט נוסף שביצעה החברה באחרונה, ושיפורט בהמשך, מוערך ב-1.5 מיליון שקלים.

דאטה בנק מספקת לביטוח חקלאי שירותים לניהול ותפעול מערך הגיבוי במודל גיבוי כשירות (Back up as a Service). מערכת Hyperscale X תשמש לגיבוי כלל היישומים והמערכות של חברת הביטוח, ובכלל זה יישומי הליבה שבמערכת ה-AS/400, המערכות התפעוליות, כגון ERP ו-CRM, השרתים ויישומי ה-Windows. הנתונים מגובים בדאטה סנטר של דאטה בנק ובאתר נוסף, שם הם נשמרים על גבי קלטות. כך, הנתונים של ביטוח חקלאי שמורים בשלושה אתרים שונים.

עד כה פעלה בביטוח חקלאי מערכת גיבוי ישנה, שהגיעה לסוף חייה. החברה נדרשה למערכת הגנת נתונים, גיבוי ושחזור מתקדמת ומותאמת לדרישות הרגולטור, שערוכה להתמודד עם הסיכונים העכשוויים, דוגמת מתקפות כופרה. לאחר תהליך בחינה מקיף, שבו נבדקו כמה ספקים, נבחרה Commvault Cloud, עם דאטה בנק כאינטגרטור וכ-MSP לשירותי Back up as a Service.

בביטוח חקלאי ציינו כי הם בחרו בפלטפורמה של קומוולט בין היתר בשל הביצועים. לדבריהם, תהליך הגיבוי מבוצע באמצעותה במהירות רבה יותר – כחצי מהזמן שארך הגיבוי בעבר. בנוסף לכך, תהליכי השחזור מהירים ופשוטים הרבה יותר. כמו כן, ציינו, המערכת מגינה ברמה גבוהה ביותר מפני מתקפות סייבר בכלל ומתקפות כופרה בפרט.

פתרון נוסף של קומוולט שביטוח חקלאי השלימה את יישומו, באמצעות דאטה בנק, הוא פתרון הגיבוי בענן מטאליק, לגיבוי יישומי הקלאוד בחברה, ביניהם חבילת היישומים ב-Office 365 של מיקרוסופט, המשרתת כ-200 משתמשים, וכן מערכת Dynamics CRM.

"הפרויקט הביא לשיפור משמעותי בביצועים"

"לאחר שמערכת הגיבוי הקודמת שפעלה בחברה הגיעה לסוף דרכה בדקנו כמה פתרונות על פי קריטריונים שהגדרנו מראש, ופתרון Commvault Cloud זכה בציונים הגבוהים ביותר", אמר רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי. "חיפשנו פתרון מאוחד, שיוכל להוות את הבסיס לכלל מערך הגיבוי של החברה – הן למערכות שבארגון והן לאלה שבענן. בנוסף, חיפשנו פתרון מתקדם, עם ביצועים ברמה גבוהה ורמת אבטחה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת להגן ממתקפות סייבר בכלל וממתקפות כופר בפרט".

לדברי דביר, "הפרויקט הביא לשיפור משמעותי בביצועים. חלונות הגיבוי אורכים חצי מהזמן והשחזור נעשה במהירות רבה מאוד, בזכות תצורת Immutable".

עודד שחר, מנכ"ל דאטה בנק, אמר כי "אנחנו מלווים את ביטוח חקלאי מזה כמה שנים, וממשיכים ללוות את החברה במודל מערך גיבוי כשירות. אנשי המקצוע שלנו מעניקים לחברה את השקט שהנושא מטופל על ידי מומחים הטובים ביותר, עם הטכנולוגיות הטובות ביותר".

מיכל אהרוני, מנהלת מגזר ציבורי בקומוולט, ציינה ש-"כחברה שפועלת בענף הביטוח, ביטוח חקלאי לא יכולה להתפשר על נקודות כמו ביצועים, אבטחת מידע, הגנה על הנתונים, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון. לכן היא בחרה בקומוולט, לאחר תהליך בדיקה דקדקני, שכלל גם בדיקת אפשרות לעבוד עם סביבת לגאסי וסביבות פתוחות חדשות. כעת, החברה יכולה לשחזר בכל רגע נתון נתונים שאבדו או נפגעו, ולמנוע חדירה של נוזקות לתוך מערך הגיבויים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים