סטארט-אפ הסייבר זירו נטוורקס יכפיל את מצבת העובדים

בעקבות גיוס ההון והזינוק במכירות תגייס זירו נטוורקס כ-50 עובדים

צוות הסטארט-אפ זירו נטוורקס בישראל.

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), המספקת פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הודיעה שהיא מתכוונת להכפיל את מצבת עובדים שלה במשרדיה בתל אביב, אירופה וארה"ב. מצבת העובדים כוללת כיום 50 עובדים והיא תוכפל בחודשים הקרובים עם גיוס של 50 משרות נוספות של מפתחים, אנליסטים, QA, תמיכה, מכירות ועוד.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל זירו נטוורקס: "גיוס העובדים הוא אחד המהלכים שאנו מבצעים בעקבות גיוס הון של 20 מיליון דולר בסבב B שהשלמנו לאחרונה. פתרון אבטחת הסייבר שלנו חודר במהירות ללב המגזר העסקי באירופה ובארה"ב, ואנו מחפשים מומחים טכנולוגיים, מומחי סייבר ואנשי ונשות מקצוע בתחומים נוספים שיתמכו בצמיחה הגלובלית המואצת שלנו. בשנת 2023 רשמה החברה צמיחה של פי 5 בהכנסות החוזרות והעובדים החדשים והקיימים יגביהו את רף ההישגים בשנת 2024".

חן גבאי, סמנכ"לית משאבי אנוש בזירו נטוורקס: "אנו מציעים לבעלי ובעלות כישורים מתאימים אתגרים מקצועיים בחזית הטכנולוגיה, אפשרויות קידום וכן חבילה תחרותית של שכר והטבות, לרבות תוכנית אופציות חדשנית. המצטרפים והמצטרפות ייהנו גם מסביבת עבודה גמישה ודינאמית וכן מתרבות ארגונית שחרתה על דגלה את ערכיה של החברה: חברות, שקיפות, שאיפה לצמיחה, חתירה למצוינות והתמדה".

זירו נטוורקס פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין, שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעיתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים