"האסטרטגיה של פאלו אלטו תיכשל עם הזמן"

כך לפי ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל Zscaler ● פאלו אלטו לא הגיבה לדברים

ניר צוק, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של פאלו אלטו.

"פאלו אלטו (Palo Alto Networks), ספקית האבטחה המתחרה בנו, נמצאת בעמדה הגנתית, כי הביקוש לפיירוול המסורתי נשחק. אסטרטגיית היציאה החדשה שלהם לשוק תתפוגג ותיכשל לאורך זמן", כך אמר ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל Zscaler.

צ'אודרי אמר זאת בסוף השבוע, כאשר החברה בראשותו דיווחה על התוצאות הכספיות הרבעוניות שלה, שעלו על הערכות האנליסטים לגבי ההכנסות וגם הרווחים.

לדברי צ'אודרי, "ספקיות אבטחת רשתות, כמו פאלו אלטו ודומותיה, נמצאות בעמדה הגנתית, כי אסטרטגיות המתמקדות במימוש תפיסת 'אפס אמון' גוברות על הביקוש – שאינו גדל – לחומת אש מסורתית".

מנכ"ל Zscaler השיב לשאלת אנליסט מ-וול סטריט, על ההשפעה הפוטנציאלית שתהיה לחברה שלו מצד מתחרים המספקים ללקוחות מוצרים בלא תשלום. באחרונה הכריזה פאלו אלטו על אסטרטגיית הצמיחה החדשה שלה, הכוללת מתן מוצרים בחינם, שיאפשרו ללקוחות הארגוניים להגר לפלטפורמת אבטחת הסייבר שלה.

לדברי צ'אודרי, "תפקידם של הפיירוולים הולך ופוחת – והדרישה למימוש האבטחה על בסיס תפיסת 'אפס אמון' הולכת וגוברת. וזה חייב להשפיע על היקפי המכירות של ספקיות הפיירוולים. אז ספקיות ותיקות אלו מוצאות עצמן בעמדת הגנה. הן מנסות למסור ללקוחות מוצרים כ-חבילות, שבסופו של דבר הופכים ל'כלי מדף' (משמע, מוצרים שאינם בשימוש או בשימוש נמוך, י.ה.). האסטרטגיה הזו תחל להתפוגג עם הזמן ותיכשל. אנחנו ניצמד לאסטרטגיה שלנו".

פאלו אלטו לא מסרה את תגובתה לדברים.

ענקית הסייבר האמריקנית פאלו אלטו, שהוקמה על ידי ניר צוק הישראלי, פרסמה באחרונה את תוצאותיה הרבעוניות. למרות שהתוצאות עקפו את תחזיות האנליסטים: צמיחה של 19% בהכנסות, צמיחה של 16% בחיובי הלקוחות וצמיחה של 50% בפעילות הענן – המשקיעים התאכזבו, ולמחרת פרסום התוצאות המניה צנחה לשפל של יותר מ-25%. זאת, בשל עדכון שלילי בתחזיות להמשך השנה.

פאלו אלטו הודיעה באחרונה על חידוש באסטרטגיית המכירות שלה, עם הורדות מחירים ללקוחות הארגוניים, על מנת להגדיל את נתח השוק שלה בענף הגנת הסייבר. ניקש אורורה, מנכ"ל פאלו אלטו, הודיע כי החברה תחבר כמה יכולות ליכולת אחת, בחבק (באנדל, חבילה) – במחיר משתלם. זאת כדי לשכנע לקוחות להשתמש במכלול השירותים שלה כפלטפורמת אבטחה ולהביא לצמצום בכמות חברות האבטחה שיש לכל לקוח.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    עוד בלבלן ביצים. פאלו מזמן לא רק פיירוואל אלא גם xdr מהטובים בעולם, ומוצר פריזמה היחיד מסוגו בענן. נמכרים כמו לחמניות.

  2. פאלו אלטואי

    לא הורדת מחיר, ספיגה של תקופת האינטגרציה וסיום חוזים עם ספקים אחרים המחיר לא השתנה

  3. איתן

    אם הוא טרח להגיב ולדבר על המתחרה סימן שפאלו אלטו עושים משהו נכון.

    1. ש

      איזה שטויות. ועוד את זה אומר מי שאחראי על Zscalar הוא המוצר הגרוע שפגשתי. הוא מסנן הכל גם את כל מהירות הגלישה שלך. מוצר איום. במקום 500 מגה גלישה אתה יורד ל 400kbps. ואני ממש לא עובד בפלו אלטו.

אירועים קרובים