סמסונג נכנסת לתחום הבריאות וחושפת את ה-Galaxy Ring

טבעת הגלאקסי תעקוב אחר איכות השינה ומצב החיוניות של המשתמש ותספק עצות ותובנות ● תצא למכירה בהמשך השנה

טבעת גלאקסי של סמסונג.

לאחר שפיזרה פה ושם רמזים בתקופה האחרונה, סמסונג הציגה את ה-Galaxy Ring בתערוכת MWC 2024 וחשפה כמה פרטים נוספים. המכשיר ממוקד כמובן סביב בריאות ואיכות חיים ויגיע בשלושה צבעים – כסף פלטינה, זהב ושחור קרמי. הוא אמור לצאת למדפים בהמשך השנה.

החברה לא סיפקה פרטים על ה-Galaxy Ring כשהציגה לראשונה עיבוד ממוחשב של הטבעת באירוע ה-Unpacked שערכה בחודש שעבר. גם בהודעת החשיפה בתערוכה

עיתונאים לא הורשו לצלם את המכשיר, אבל כמה תמונות שסיפקה סמסונג מראות שהיא טבעת קעורה ועבה למדי. עובי הטבעת אינו מפתיע בהתחשב באלקטרוניקה הדחוסה בתוכה.

לפי בלוג של ד"ר הון פאק, סמנכ"ל בסמסונג, הטבעת תעקוב אחר שינה על סמך קצב לב, תנועה ונשימה, ולאחר מכן תספק למשתמשים עצות ותובנות. החברה גם תאסוף נתונים מהשותפה Natural Cycles, שכבר מספקת מעקב פוריות ב-Galaxy Watch.

טבעת הגלקסי תציע גם כלי חדש בשם My Vitality Score, שמודד ערנות כדי שמשתמשים יוכלו לראות אם הם במיטבם. משוב יהיה זמין באמצעות "כרטיסי בוסטר", המציעים טיפים מבוססי מדע באמצעות שינה ונתונים אחרים שנאספו על ידי המכשיר.

טבעת הגלאקסי תהיה חלק מהאקוסיסטם של Samsung Health ותתאים ל-Galaxy Watch. כלומר, ניתן יהיה להשתמש בשני המכשירים בו-זמנית כדי לעקוב אחר הבריאות ולקבל נתונים באיכות גבוהה יותר כתוצאה מכך. בנוסף, היתרון של טבעת לבישה הוא שהיא פחות מפריעה בשינה לעומת שעון.

טבעת הגלאקסי תהיה תואמת רק למכשירי גלאקסי של סמסונג, אם כי החברה מתכננת לאפשר לו לעבוד עם מכשירי אנדרואיד אחרים בהמשך. עם זאת, עדיין לא ידוע אם היא תהיה תואמת ל-iOS, לדברי פאק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים