אסטריקס סקיורטי ו-הילמ"ה שיתפו לוחמים במילואים בהאקתון

הילמ"ה - היי-טק למען החברה - וחברת הסייבר ערכו האקתון משותף, למציאת פתרונות אבטחת מידע לפיתוחי בריאות, שהשימוש בהם עלה בעקבות המלחמה ● בהאקתון השתתפו לוחמים לשעבר ומילואימניקים שחזרו מהמלחמה בעזה

משתתפי ההאקתון של אסטריקס סקיורטי ו-הילמ"ה.

ארגון הילמ"ה וחברת אסטריקס סקיורטי (Astrix Security) נפגשו לאחרונה להאקתון משותף, על מנת למצוא פתרונות אבטחת מידע לפיתוחים בעולמות הבריאות, שהשימוש בהם עלה בעקבות המלחמה. בהאקתון השתתפו לוחמים לשעבר ומילואימניקים שחזרו מהמלחמה בעזה. 

אסטריקס סקיוריטי, המספקת לחברות הגנה ממתקפות דרך יישומים חיצוניים, ו-הילמ"ה (ר"ת – היי-טק למען החברה) – המכשיר לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי בפיתוח ועיצוב מוצרים – ניסו לאתר בהאקתון פתרונות יצירתיים ולהבין איך ניתן לחזק את רמת ביטחון המידע בפיתוחים השונים של הילמ"ה. מאחר שאותם הפיתוחים נמצאים בשימוש של בתי חולים ופצועים מהמלחמה, המידע בהם רגיש במיוחד.

המשתתפים בהאקתון ניסו לאתר בהאקתון ניסו לפתח פתרונות יצירתיים ולהבין איך ניתן לחזק את רמת ביטחון המידע בפיתוחים השונים של הילמ"ה.

המשתתפים בהאקתון ניסו לאתר בהאקתון ניסו לפתח פתרונות יצירתיים ולהבין איך ניתן לחזק את רמת ביטחון המידע בפיתוחים השונים של הילמ"ה. צילום: יח"צ

הצורך בהאקתון נבע מעלייה בשימוש ביישומי הבריאות של הילמ"ה בעקבות המלחמה. לכן, התגייסו אנשי אסטריקס למצוא דרכים לשפר את רמת אבטחת המידע. היישומים עליהם עבדו בהאקתון הם פיתוחים בעולמות הבריאות ובריאות הנפש, שעליהם עובדת הילמ"ה כבר מספר שנים. בעקבות המלחמה גדל מספר המשתמשים באותם יישומים והיקף השימוש של כל משתמש, מה שמגדיל את המידע הרגיש שנשמר באותם יישומים ואת החשיבות באבטחת המידע.

במהלך ההאקתון. אנשי הילמ"ה (לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי) ומומחי סייבר ואבטחת מידע מאסטריקס.

במהלך ההאקתון. אנשי הילמ"ה (לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי) ומומחי סייבר ואבטחת מידע מאסטריקס. צילום: יח"צ

באירוע לקחו חלק אנשי הילמ"ה (לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי) ומומחי סייבר ואבטחת מידע מאסטריקס. חלק מהמשתתפים היו עובדי אסטריקס, שחזרו לא מזמן משירות מילואים בעזה ולוחמים לשעבר המשתתפים בפרוייקט של הילמ"ה לשילוב בעולם ההיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים