תחזית אופטימית: ב-2024 תהיה פריחה בגיוסי עובדים בחברות היי-טק

חברת ההשמה להיי-טק גוטפרנדס צופה, כי ב-2024 תהיה פריחה בגיוסי עובדים בחברות בעולמות של פיתוח צ'יפים מתקדמים, בסטארט-אפים בעולמות של בינה מלאכותית וכמובן בחברות עם מוצרים ביטחוניים

איוש משרות גבוה בכ-40% בהשוואה לרבעון האחרון של 2023.

גוטפרנדס (GotFriends), חברת השמה להיי-טק בישראל מקבוצת SQLINK, מדווחת על תחילתה של התאוששות בתחילת שנת 2024 בתחום התעסוקה בהיי-טק.

לדברי החברה, חברות שצריכות לעמוד ביעדים העסקיים שלהם לשנת 2024 ולתת תפוקה משמעותית בזמנים שנקבעו מראש זקוקות לידיים עובדות של כוח אדם מיומן ומקצועי, ולכן הביקוש לכוח אדם איכותי בהיי-טק הישראלי גבוה. עם פתיחת השנה כבר יש תוצאות של חודשים ינואר-פברואר, וניכרת התאוששות ואיוש משרות גבוה בכ-40% בהשוואה לרבעון האחרון של 2023.

לצד חברות גדולות שפיטרו לאחרונה (כמו: סולאראדג' וגוגל), עשרות חברות פתחו את השנה עם תקנים רבים לאיוש ותכנונים לפרויקטים ומוצרים חדשים שיפגשו את השוק בשנה הקרובה. בחברת גוטפרנדס נפתחו מעל 300 משרות חדשות מתחילת השנה.

עוד מציינים בחברה, כי המחסור שנוצר בעובדים (מפונים, מילואים, סיבות אחרות) הביא להקדמת פתיחת תקנים למשרות שהיו אמורות להיפתח בהמשך של 2024. לצד פתיחה של משרות בעולמות הפיתוח וניהול בפיתוח, נרשמה עלייה בדרישה למשרות שקשורות לניהול מוצר, עולמות של דאטה, אלגוריתמיקה, אבטחת מידע ואוטומציה.

גוטפרנדס צופה גם, שב-2024 תהיה פריחה בגיוסי עובדים בחברות בעולמות של פיתוח צ'יפים מתקדמים, סטארט-אפים בעולמות של בינה מלאכותית וכמובן בחברות עם מוצרים ביטחוניים.

מבחינת מחפשי העבודה, לפי החברה יש בשוק כוח עבודה גדול, שרוצה להמשיך בתהליכי הגיוס ולהיכנס למשרות יציבות ומשמעותיות. "בחודש דצמבר היו לנו יותר מ-3,000 ראיונות בקרב מועמדים שמוכנים לשמוע הצעות חדשות, והמספר הזה אף עולה בחודשים ינואר-פברואר 2024" מסרה החברה.

שירי וקס, מנכ"לית החברה, ציינה כי: "מתחילת השנה חברת גוטפרנדס פתחה כ-400 משרות חדשות ,כשאנו מזהים עלייה בדרישה למשרות שקשורות לניהול מוצר, עולמות של דאטה, אלגוריתמיקה, אבטחת מידע ואוטומציה. הצפי בשנת 2024 הוא שתהיה פריחה לגיוסי עובדים בחברות בעולמות של פיתוח צ'יפים מתקדמים, סטארט-אפים בעולמות של בינה מלאכותית וכמובן בחברות עם מוצרים ביטחוניים."

שירי וקס, מנכ"לית גוטפרנדס.

שירי וקס, מנכ"לית גוטפרנדס. צילום: עדו לביא

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כשהם יפסיקו לחפש פרייארים שיסחבו את עצמם לתל אביב

    יהיה על מה לדבר, אל תתנו להם לסחוט אותנו עם חזרה מלאה למשרדים ומבחנים מוגזמים, תייבשו אותם ויהיה טוב

אירועים קרובים