צרות או חבלי לידה? אוהדי אפל מחזירים את משקפי ה-Vision Pro

נוחות, כאבי ראש ולחץ בעיניים הם בין הגורמים העיקריים להחזרת המוצר שאנשים מציינים

Apple Vision Pro

עבור חלק מאוהדי אפל שהיו בין הראשונים לרכוש את משקפי ה-Vision Pro – ההתלהבות התחלפה באכזבה. מסתבר, לפי פרסום ב-The Verge, שניכרת עלייה של בעלי המוצר היקר שמספרים ברשתות החברתיות בימים האחרונים, כי הם מחזירים את האוזניות שלהם, במסגרת האפשרות שאפל נותנת להחזיר כל מוצר תוך 14 יום מרגע הרכישה.

נוחות היא בין הסיבות המוזכרות ביותר להחזרות. אנשים אמרו שהאוזניות גורמות להם כאבי ראש ומעוררות בחילה. משקלו של המכשיר, והעובדה שרובו מונח על החלק הקדמי של הראש היה תלונה נוספת. גם פרקר אורטולני, מנהל המוצר של The Verge, אמר שלדעתו השימוש במכשיר הוביל לשטף דם בעינו. לפחות אדם אחד נוסף ציין שהייתה לו חוויה דומה של אדמומיות בעין. "למרות שהשימוש היה קסום כפי שקיוויתי, זה פשוט היה יותר מדי לא נוח לחבוש אפילו לפרקי זמן קצרים הן בשל המשקל והן בשל עיצובי הרצועות. רציתי להשתמש בהם, אבל פחדתי", אומר אורטולני, שגם פרסם פוסט על החזרת המכשיר.

"זה פשוט יקר מדי ומסורבל אפילו לנסות להתרגל לכאבי הראש התמידיים ולעומס בעיניים שחוויתי. אני אחזור בדגם הבא".

אבל החומרה היא לא הבעיה היחידה. תלונה נפוצה נוספת היא, שה-Vision Pro לא מציעים די פרודוקטיביות ביחס למחיר. משתמש אחד ציין בת'רדס, שהצפייה במסכים גרמה לו להרגיש סחרחורת, אבל המכשיר גם לא מתאים לעבודה שלו. מהנדס אחר כתב בפלטפורמת X, כי "חוויית הקידוד לא הצליחה לשכנע [אותו]" ובעיות מיקוד גרמו לו לכאבי ראש.

"אם אני לא משתמש בזה לפרודוקטיביות, ואם אני לא אוהב אותו לבידור, ואם אין מספיק משחקים לשחק בו – אני פשוט לא יכול להצדיק את השארתו", כתב משתמש Reddit אחד.

כמובן, קשה לנבא כיצד תגובות אלה של מאמצים מוקדמים ישפיעו על ה-Vision Pro בהמשך. רבים מאלה שהודיעו כי יחזירו את המשקפיים גם אמרו שישמחו לנסות את הדור השני של Vision Pro. אחרים הדגישו, כי הטכנולוגיה היא לא הבעיה העיקרית, אלא היעדר אפליקציה מנצחת או נוחות. קשה גם להעריך עד כמה התופעה נפוצה, כי לא קיים מידע לגבי שיעור ההחזרות בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים