בקרוב תוכלו להורות ל-ChatGPT לזכור או לשכוח מה חיפשתם

OpenAI הודיעה על בקרות זיכרון חדשות שישולבו בגרסאות ניסיונות, שמספר מוגבל של משתמשים יוכלו להריץ אותם ● מתי זה יתאפשר לכולם? לא ברור

גנב תוכן או נוצל באופן מניפולטיבי על ידי הטיימס? ChatGPT.

חוששים שהשימוש ב-ChatGPT יוכל לחשוף אתכם לצרות בעתיד, או שפשוט אינכם רוצים לאפשר לו לזכור את השאילתות שלכם? בקרוב תוכלו, כך נראה, להודיע לצ'טבוט של OpenAI לשכוח את החיפושים שביצעתם, או לזכור אותם, כך שתוכלו להריצם שוב בעתיד. זאת, עבור אלה שבכלל מאפשרים לצ'טבוט לזכור חיפושים באמצעות הגדרות המערכת.

מתי זה יתאפשר לכולם? זה עוד לא ממש ברור, אבל OpenAI הודיעה על בקרות זיכרון חדשות שישולבו בגרסאות ניסיונות, שמספר מוגבל של משתמשים יוכלו להריץ אותם – בחינם ובתשלום כאחד. הבקרות החדשות יאפשרו, כאמור, להגדיר לצ'טבוט במפורש מה לזכור או לא לזכור, ואף לעקוב אחר ההיסטוריה, שתהיה שמורה בבקרות החדשות באופן מפורט יותר מאשר ה-ChatGPT מאפשר כיום.

ליד כל חיפוש או שאילתה ברשימת החיפושים של הצ'טבוט תהיה צלמית של פח זבל, כדי למחוק את החיפושים הלא רצויים, וניתן יהיה למחוק בבת אחת את כל החיפושים. בחברה מציינים של-GPTs עצמאיים, כולל אלה שניתן להוריד מהחנות שלה, יש זיכרון עצמאי משלהם, כך שהטיפול בזיכרון יהיה עבור כל אחד בנפרד.

בחברה אומרים שהשמירה של החיפושים אמורה לעזור, בסופו של דבר לזמן התגובה של ChatGPT. "ניתן כעת להעביר את מה שהוא לומד בין צ'טים, כך שהוא יוכל לספק תגובות רלוונטיות יותר. בזמן השיחה עם ChatGPT אפשר לבקש ממנו לזכור משהו מסוים או לתת לו להבין את הפרטים בעצמו. הזיכרון של הכלי ישתפר ככל שתשתמשו בו יותר, ותתחילו לשים לב לשיפורים עם הזמן", נכתב בבלוג של OpenAI.

תכונה נוספת, שנבדקת באופן מוגבל, מאוד היא להריץ מה שבחברה מכנים "שיחה זמנית". במקרה כזה, השיחה תתבצע כאילו היא הראשונה אי פעם שמבוצעת עם ChatGPT, והצ'טבוט לא יתייחס כלל להיסטוריה של המשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים