אומרים כי אני אינני אני – אז מי אני בכלל?

כך ניתן להפוך את הליכי הזיהוי בדיגיטל לפשוטים ומאובטחים עבור הארגון ולקוחותיו

חיים אופק בן שוהם, מנהל פעילות דליברי וביומטריה בתחום יישומי שליטה ובקרה, נספרו - קבוצת פתרונות התוכנה של נס.

"ארגונים נדרשים להיות אטרקטיביים עבור הלקוחות ולהגדיל את האמינות שלהם. אלא שיעדים אלה תלויים יותר ויותר בעמידה בציפיות הגבוהות של הלקוחות לחוויה דיגיטלית מתקדמת, מהירה ועם התאמה אישית. בנוסף, הם מחויבים להגן על נתוני המשתמשים והלקוחות ולהימנע מאירועי סייבר. תחום הזיהוי הדיגיטלי מקבל משנה תוקף כיום, כאשר ארגונים רבים כבר פצחו במסע הדיגיטלי שלהם ומרבית מערכות היחסים עם הלקוחות עוברת בערוצים דיגיטליים. לכן, ארגונים צריכים ליצור חוויית הזדהות קלה ומאובטחת עבור לקוחותיהם", כך אמר חיים אופק בן שוהם, מנהל פעילות דליברי וביומטריה בתחום יישומי שליטה ובקרה, נספרו (NessPRO), קבוצת פתרונות התוכנה של נס.

אופק דיבר אתמול (ג') בוובינר בנושא "כיצד להפוך את תהליכי הזיהוי הדיגיטלי לפשוטים, מהירים ובטוחים עבור הלקוחות שלנו", במסגרת "סייבר בשלישי", סדרת וובינרים לעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר שעורכת החברה.

"האצת הדיגיטל בארגונים", הסביר אופק, "תלויה בחוויית המשתמש ובתחושת הביטחון שלו. אלו יביאו לארגון עוד תהליכים ועוד לקוחות. כדי שהלקוח יחוש בטוח ונינוח, על הארגון לטפל בכמה היבטים של אבטחה ואיומי סייבר, קרי: גניבת זהויות, הונאות ופריצות, מדיניות אחודה לאכיפת הרגולציות והתקנות המחמירות בעולמות הגנת המידע והפרטיות, השתלטות על חשבון המשתמש ועוד. כל זה במטרה לשפר את אמון הלקוחות בפלטפורמות המקוונת, הקלה על המשתמש תוך אבטחה של הליכי הזיהוי וייעול ביצוע הפעולות הדיגיטליות, עם פישוט ופרסונליזציה.  הדבר מחייב עמידה בחזית הטכנולוגיה בכל הקשור להזדהות דיגיטלית".

"אנו מייצגים בישראל עשרות חברות בינלאומיות בעולמות אבטחת המידע, דיגיטל, DevOps, ניטור ועוד, בהן, את DAON, חברת תוכנה לביומטריה ואבטחת זהות. אופק ציין, ש"החברה מספקת פתרונות זיהוי וניהול גישות לארגונים ומוודאת שרמת האבטחה שלהם תואמת את דרישות החוק והתקינה. זאת, לצד היכולת להעניק למשתמשי הקצה חוויית משתמש נעימה, רציפה פשוטה – ומאובטחת. מערכת הזיהוי מבוססת על איסוף של נתונים ביומטריים של משתמשי הקצה באמצעות ממשק פשוט לשימוש".

אופק הוסיף, כי "לאחר שהחברה התמקדה בהגנת גבולות של מדינות, ב-2016 עברה הסבה לפתרונות זיהוי ביומטריים, לטובת אימות בערוצי הדיגיטל. יש ל-DAON יותר מ-150 לקוחות בעולמות הטלקום והפיננסים, והיא מספקת, מדי יום, פתרון ליותר ממיליארד זהויות ול-250 מיליון הזדהויות. עם לקוחותיה נמנים המשרד להגנת המולדת בארה"ב, ממשלת ניו-זילנד, טלסטרה (Telstra) האוסטרלית, טלפוניקה (Telefónica) הספרדית וארגוני ענק נוספים. ובארץ – בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות ומערך הדיגיטל הלאומי".

לדברי אופק, "ל-DAON יש מספר פלטפורמות, לטובת הרכשה, הזדהות ביומטרית ואימות. היא מציעה יכולות לזיהוי פנים וקול, השוואה לתיעוד ותיקוף ואימות מולו, שילוב אימות רב שלבי (MFA) מבוסס מיקום גיאוגרפי, יכולות אימות מבוסס מכשיר בלא הוצאת המידע הביומטרי החוצה, בדיקות חיות (שהמזוהה הוא בן אנוש ולא זיוף), תזמור כלל הפתרונות, יכולות הוצאת מידע משבבים במסגרת NFC ומניעת דיפ פייק".

"דיפ פייק", הסביר, "הוא שימוש בטכנולוגיות AI לעיבוד תמונות וסרטונים לצורך זיוף וגניבת זהויות. נעשה בה שימוש במוקדי שירות לקוחות, העלול להביא לאובדן כספי, פגיעה במוניטין ואובדן לקוחות. עם פתרון TrustX של DAON, אנו בנספרו מסייעים לארגונים לבנות אמון דיגיטלי בינו ללקוחותיו. פלטפורמת ההזדהות נטולת קוד והיא מזהה ומאמתת את המשתמש תוך שילוב הזיהוי בתהליכים". הוא הוסיף, כי "בנק לאומי הטמיע את מערכת האימות הביומטרי של DAON, וכיום מעניק חוויית לקוח מתקדמת בעולמות הזיהוי הביומטרי, תוך הגנה מלאה על הלקוחות".

"אנו מסייעים כיום לארגונים רבים ליצור מסע לקוח לרישום וזיהוי מאובטחים", סיכם אופק, "זאת באמצעות מגוון פתרונות היודעים לשלב בין ההרכשה ואימות הזהות. כך גם הלקוחות וגם הארגונים מקבלים פתרון אבטחה מלא, מבוסס אמצעים ביומטריים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים