הייבוב רוכשת את פלטפורמת השכר הבריטית פנטו

לנרכשת פלטפורמת אוטומציית שכר חדשנית, מבוססת ענן ● סכום העסקה לא פורסם, אולם גורמים בענף העריכו אותו ב-40 מיליון דולר

רכשה את פנו הבריטית. הייבוב.

הייבוב (HiBob) – המתמחה בתחום ה-HR Tech – בישרה היום (ג') כי היא רוכשת את החברה הבריטית פנטו (Pento), שפיתחה פלטפורמת אוטומציית שכר חדשנית, מבוססת ענן. סכום העסקה לא פורסם, אולם גורמים בענף העריכו אותו ב-40 מיליון דולר.

עבור הייבוב רכישת פנטו מהווה את השלב הבא בהתפתחותה בכל הנוגע למתן פתרונות שכר, בהמשך למוצר Payroll Hub, אותו השיקה בשנת 2021 – מוצר המאפשר להתחבר לרוב מערכת השכר בעולם. הרכישה מאפשרת ל-הייבוב לספק חוויית All-in-one, עם פתרון שכר כחלק אינטגרלי מהפלטפורמה לניהול ההון האנושי של ארגונים.

פנטו הבריטית פיתחה יכולות אוטומציה של תשלומים בזמן אמת, כדי לספק גישה מהירה, פשוטה ונטולת טעויות לניהול שכר. הגישה החדשנית של החברה, הממוקדת ב"שירות עצמי" לעובד ולחשב השכר, עומדת בניגוד לגישה הידנית ומסורבלת של פתרונות שכר מסורתיים. הפתרון אותו מציעה פנטו מצמצם את הזמן המושקע בתהליך השכר, משבועות לדקות. לחברה יותר מ-400 לקוחות בבריטניה, אשר רבים מהם משתמשים כבר היום גם בפלטפורמה של הייבוב. בשלב הראשון המערכת תפעל עבור לקוחות החברה באנגליה ובהמשך מתעתדת הייבוב להרחיב את השירות לשאר העולם.

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד משותף בהייבוב.

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד משותף בהייבוב. צילום: יח"צ

"הרכישה בעת הזו – עוד סימן לעוצמתו של המשק הישראלי"

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד הייבוב, אמר כי "אלו ימים מורכבים למדינת ישראל, עת אנו נמצאים במלחמה מזה כארבעה חודשים. למרות הקשיים אנו מחויבים להמשיך ולפעול למען לקוחותינו בארץ ובעולם ולהמשיך להתפתח. הרכישה של פנטו בעת הזו היא עוד סימן לעוצמתו של המשק הישראלי ושל ענף ההיי-טק בפרט".

זהבי הוסיף כי "מערכות שכר ומערכות ניהול הון אנושי עובדות יד ביד, עם סינרגיות חזקות. המטרה הסופית שלנו היא פתרון 'הכל כלול', שבו כל ההיבטים של ניהול אנשים מטופלים בפלטפורמה אחת. ככל שהאינטגרציה עמוקה יותר, כך חווית המשתמש טובה יותר, וכך גם תגדל הפרודוקטיביות של העובד".

זהבי סיכם באומרו כי "תהליכי השכר המסורתיים הם מיושנים, גוזלים זמן רב, מועדים לשגיאות וקשים לניהול. בעידן המודרני חברות נדרשות לצוותי משאבי אנוש ושכר הממוקדים באנשים, לא בעבודה ידנית שחוזרת על עצמה. רכישה זו מספקת לאלפי לקוחותינו יותר גמישות וקלות באופן שהם מנהלים את הנכס היקר ביותר שלהם – האנשים. הגישה המודרנית של פנטו, יחד עם מייסדים מוכשרים והרקורד המוכח שלהם, מראים שהם יהוו השלמה חזקה לעסק שלנו. אנו נרגשים לקבל את פני הצוות שלהם ב-הייבוב".

ג'ונאס בו לארסן, מייסד שותף ומנכ"ל ב-פנטו אמר כי "אנו גאים מאוד במה שצוות פנטו השיגב מהלך השנים, ואבן הדרך הזו אינה שונה. בנינו באירופה את פתרון השכר הטוב ביותר לעסקים מודרניים, ואנו מצפים בכליון עיניים לראות את ההזדמנויות שיפתחו כשנחבר אותו לפלטפורמת ניהול ההון האנושי הטובה ביותר בשוק של חברת הייבוב".

עוד אמר לארסן כי "על ידי הצעת פתרון 'הכל כלול' אמיתי, חברות יוכלו לשפר את כל תהליך השכר ולחסוך זמן רב לצוותי השכר, HR, תוך כדי חווית שכר טובה ויעילה יותר לעובדים. אנו שמחים להצטרף ל-הייבוב כדי לתת ללקוחות המשותפים שלנו הצעה משולבת הרבה יותר טובה מפתרונות אחרים בשוק, ומתרגשים להמשיך ולייצר תהליך שכר חלק, יעיל ומהיר לעסקים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים