פרסום ראשון

מולי צפריר מונה למנמ"ר אוניברסיטת בן גוריון

צפריר מסיים את תפקידו כמנמ"ר אוניברסיטת חיפה הוא מחליף בתפקידו בבן גוריון את יפעת גודינר, שמונתה לסמנכ"לית בחברת האנרגיה OPC ותשמש כחברת דירקטוריון בשירותי בריאות כללית

מולי צפריר, על לאחרונה סמנכ"ל מחשוב ומערכות מידע באונ' חיפה וכיום מנמ"ר אונ' בן גוריון.

אוניברסיטת בן גוריון הודיעה על  חילופי מנמ"רים באוניברסיטה. מולי צפריר מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות במקום יפעת גודינר, שסיימה את תפקידה. מונתה לסמנכ"לית בחברת האנרגיה OPC ותשמש כחברת דירקטוריון בשירותי בריאות כללית.

יפעת גודינר, המנמ"רית היוצאת של אוניברסיטת בן גוריון.

יפעת גודינר, המנמ"רית היוצאת של אוניברסיטת בן גוריון. צילום: פלי הנמר

צפריר מסיים בימים אלה את תפקידו כמנמ"ר אוניברסיטת חיפה – תפקיד שבו כיהן בתשע השנים האחרונות. לפי כן הוא שימש כמנמ"ר הבורסה לניירות ערך בתל אביב. צפריר אמר כי קיבל את ההחלטה לעבור לאור האתגרים שניצבים בפניו בבן גוריון. טרם מונה מחליף לצפריר באוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו יוביל צפריר את תהליכי פיתוח המערכות, התשתיות והחדשנות הדיגיטלית בארגון למימוש וקידום האסטרטגיה הארגונית שלו ויחל את תפקידו בחודש מאי.

"אני מתרגש ומודה על הזכות שנפלה בחלקי ומצפה בקוצר רוח לקראת התנעת העשייה המשותפת", אמר מולי עם בחירתו.

צפריר הוא בוגר יחידת 8200, בוגר פרויקט "מובילים באקדמיה" של המועצה להשכלה גבוהה. כמו  כן מילא תפקידים פיקודיים ביחידות הטכנולוגיות בחיל המודיעין. בעל תואר MSC במדעי המחשב,  MA במדעי המדינה ו-MBA במינהל עסקים. צפריר נמנה  עם מקבלי אות המנמ"ר המצטיין של אנשים ומחשבים בקטגוריית Role Model בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים.

טל בן חיים, מנכ"ל אוניברסיטת בן גוריון בירך על מינויו של צפריר ואיחל לו הצלחה בכל האתגרים העומדים בפניו. "אנחנו מודים ליפעת גודינר, סמנכ"לית הטכנולוגיה היוצאת, על תרומתה הרבה בהובלת הארגון בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ומאחל לה הצלחה בהמשך דרכה", אמר בן חיים

מנמ"רים זזים

בחודשים האחרונים בוצעו חילופי מנמ"רים בארגונים הבאים: שי גוטמן עבר מ-UPS לתפקיד מנמ"ר חברת הביטוח AIG. מחליף אותו אייל לוי, שטרם נכנס לתפקידו. גם בטכניון בוצעו חילופי מנמרים. המנמ"ר הוותיק אשר אהרוני פרש לגימלאות, ובמקומו מונתה שושי לבבי, שכיהנה עד לאחרונה כמנמ"רית עיריית חיפה. המחליף שלה ייבחר לאחר הבחירות לרשויות המקומיות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד ש"זכה" לעבוד איתו

    שיהיה בהצלחה לאונ' בן-גוריון :-)

  2. בורסה

    אחד האנשים המקצועיים ביותר שיצא לי לעבוד איתם. עלה והצלח!

אירועים קרובים