בקרוב: מופע של אלון אולארצ'יק – כתרומה ליתומי ה-7.10

אולארצ'יק יופיע במופע התרמה לעמותת עטופים באהבה, שמסייעת ליתומי ה-7.10 לבנות מחדש את חייהם ● המופע בסיוע אנשים ומחשבים ובחסות חילן ● פלי הנמר: " אין הזדמנות טובה מזו כדי לתרום וליהנות ממוזיקה נפלאה"

אלון אולארצ'יק.

מאות ילדים נותרו יתומים – מאב, מאם או משניהם – בעקבות הטבח שביצעו מחבלי החמאס ועזתים נוספים ב-7 באוקטובר. עמותת עטופים באהבה קמה במטרה לסייע להם, וביום ד' בשבוע הבא, ה-21 בפברואר, יתקיים מופע של הזמר אלון אולארצ'יק, שהכנסותיו יופנו קודש לעמותה. המופע יתקיים בסיוע אנשים ומחשבים ובחסות חילן.

עמותת עטופים באהבה הוקמה על ידי בכירים בעולמות הטכנולוגיה והעסקים בארץ, בגופים כגון פיטנגו, בנק הפועלים ודיליג’נט, "כדי שהילדים האלה לא יצטרכו להתמודד לבדם עם המשימה המפחידה של לבנות מחדש את חייהם. כדי שהילדים האלה לא רק ישרדו, אלא ישגשגו", לדבריה.

מה-7 באוקטובר חילקה העמותה כספי סיוע מיידי ליותר מ-230 ילדים, כדי לענות לצרכיהם הדחופים ביותר.

יותר מחמישה עשורים של להיטים

אלון אולארצ'יק.

אלון אולארצ'יק. צילום: ניקול דה קסטרו

אלון אולארצ'יק הוא מהמוזיקאים הוותיקים, האהובים והמרגשים במוזיקה הישראלית. הוא התחיל את דרכו בלהקת הנח"ל, ויחד עם כמה חברים נוספים בלהקה, בהם גידי גוב ודני סנדרסון, הקים את כוורת – אחת הלהקות המצליחות בתולדות המדינה. בהמשך הוא עבר לארצות הברית וכשחזר ארצה, החל בקריירת סולו מצליחה. לאורך השנים, הוא ידע להמציא את עצמו מחדש, לשלב סגנונות מוזיקליים ובעיקר להפתיע.

לאחר יותר מחמישה עשורים של קריירה מרתקת ויצירתית, כשבאמתחתו אלבומים מצליחים, אינספור מופעים ושיתופי פעולה איכותיים, יוצא אולארצ'יק במופע סוחף, שבו משולבים להיטיו מכל הזמנים.

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, אמר כי "אנחנו גאים לקחת חסות על מופע של זמר נפלא, ששיריו ליוו ומלווים אותנו כבר שנים רבות, עוד מימיו בלהקת הנח"ל ובכוורת, ושהכנסותיו קודש למטרה חשובה ביותר בימים אלה. לכולנו כאב הלב לראות את זוועות ה-7 באוקטובר, וכואב הלב לראות את ההשלכות שלהם גם כיום. מאז האירועים הנוראיים, החברה הישראלית הוכיחה את עצמה בהתגייסות ובאהבה למען ניצולי הטבח, המפונים מעוטף עזה, משפחות החטופים והחיילים. המופע הזה הוא חלק מההתגייסות החשובה הזאת, למען ילדים שאיבדו את הוריהם ולמעשה את עולמם ב-7 באוקטובר".

"קבוצת אנשים ומחשבים מלווה את קהילת ההיי-טק, כולל בתרומות השונות שלה לחברה במהלך השנים. אין הזדמנות טובה מזו כדי לתרום למען מטרה חשובה וליהנות ממוזיקה נפלאה", הוסיף.

המופע יתקיים ב-21 בפברואר בגיטר לופט, רחוב שוקן 27, תל אביב. ניתן לרכוש כרטיסים למופע כאן. מי שאין באפשרותו להגיע יכול לצפות במופע ביוטיוב, לאחר שירכוש כרטיסים כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים