תושב חדרה מואשם בעבירות מין ב-19 קטינות באמצעות אינסטגרם

מאור עזיזוב, בן 22 מחדרה, מואשם שהתחזה לקטינה, פנה לקטינות וביקש מהן להחדיר אצבעות לאיבר מינן ולשלוח לו תמונות עירום שלהן ● כמו כן, הוא מואשם בביצוע עבירות מין בבגירה בת 20 באמצעות האפליקציה

כתב אישום על סחר במידע.

פרקליטות המדינה הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מאור עזיזוב, בן 22 מחדרה, על ביצוע שורה של עבירות מין חמורות בקטינות בגילאי 8-16 ובבגירה בת 20 באמצעות אינסטגרם.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלעד דיין ממחלקת הסייבר בפרקליטות, עולה כי מ-2022 ועד למצערו בחודש שעבר פנה עזיזוב ל-19 קטינות באמצעות פרופילים פיקטיביים באינסטגרם, והציג את עצמו בכזב בפניהן כקטינה בגילאי 12-16 שנים.

עזיזוב ניהל עם הקטינות שיח בעל תוכן מיני, במטרה לבצע בהן עבירות מין, הנחה אותן לגעת בגופן ואף להחדיר אצבעות לאיבר מינן, ביקש מהן לשלוח לו תמונות שלהן בלבוש חלקי ובעירום, ושלח להן תמונות בעלות אופי מיני, כביכול של הקטינה שאליה התחזה – כך על פי כתב האישום. בחלק מהמקרים המתוארים, נענו הקטינות לבקשות הנאשם.

כמו כן, עזיזוב מואשם בכך שפנה לבגירה בת 20 והציג עצמו בפניה כצעירה בת 19. תחת מצגו הכוזב, צוין, ניהל הנאשם שיח בעל תוכן מיני איתה, והנחה אותה להחדיר חפצים לאיבר מינה ולפי הטבעת שלה, וכן לבצע מעשים של פגיעה בגופה.

בד בבד עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את ההיקף והחומרה של העבירות שביצע הנאשם, ואת העובדה שמרבית המתלוננות קטינות, שאותן הוא הכיר במרחב האינטרנטי.

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433, שעוסקת בהגנה על קטינים במרחב האונליין, והיא מלווה באופן צמוד על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים