קבוצת SQLINK רכשה את אינטרג'ט ב-2.5 מיליון שקלים

שלי מחרז, סמנכ"ל אגף הטכנולוגיה והפיתוח העסקי של קבוצת SQLINK: "באמצעות הרכישה, נעניק מענה רחב בעולמות התכנון, הפיתוח באינטרנט, תכנון ועיצוב ממשקים, בניית מערכות אינטרנט מבוססות ענן ומוצרי SaaS"

שלי מחרז, סמנכ"ל אגף הטכנולוגיה והפיתוח העסקי של קבוצת SQLINK.

קבוצת SQLINK – אשר מעניקה קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות טכנולוגיית המידע, ה-Data Analytics והדיגיטל – רכשה את חברת אינטרג'ט (Interjet) בסכום של 2.5 מיליון ₪, וזאת כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל שלה.

אינטרג'ט מתמחה בתכנון, עיצוב ופיתוח מוצרים דיגיטליים, בארכיטקטורת מערכות אינטרנט מבוססת ענן, בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש, בבניית אתרי סחר (איקומרס) ובתחזוקת מערכות באינטרנט.

במסגרת המהלך, אדיר לומברוזו, מייסד הנרכשת, ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולמות הטכנולוגיה, המשמש כיום גם כיועץ בכיר בתחום חוויית לקוח וטכנולוגיה במשרד האוצר, עתיד להשתלב בקבוצת SQLINK בתפקיד ארכיטקט פתרונות. במסגרת תפקידו ילווה לומברוזו את היחידות העסקיות והלקוחות בתהליכים חדשים, ובדגש על עולמות הדיגיטל, הסייבר וה-AI.

הלוגו החדש של קבוצת SQLINK

הלוגו החדש של קבוצת SQLINK

עקב הרכישה: מוצרי דיגיטל חדשים התווספו להיצע של SQLINK

רכישת הפעילות של חברת אינטרג'ט מרחיבה את תחום הדיגיטל ב-SQLINK, ומוסיפה לפתרונות הקבוצה מספר מוצרים משלימים שישמשו את מגוון לקוחותיה.

אחד הנכסים הבולטים ברכישה הוא Hover Lead™ – מוצר SaaS בינלאומי לניהול לידים' המיועד לניטור קמפיינים למשרדי פרסום ולמנהלי דיגיטל בארגונים. המערכת מאפשרת לבצע אגרגציה של לידים מכל מקורות ההגעה' ומשם לבצע חיבור אוטומטי למערכות ה-CRM השונות.

חברת אינטרג'ט, שהוקמה על ידי לומברוזו, פועלת מאז שנת 2005 בתחום הדיגיטל בצמוד למשרדי פרסום, מותגים בינלאומיים, חברות דיגיטל וחברות מובילות בארץ ובעולם. לחברה מאות נכסים דיגיטליים בתחומים רבים לרבות, תחום הביטוח, תחום הלימודים, תעשייה ותחום הייצור, חברות נדל"ן, ייבואני רכב ועוד. בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות את חברת סמלת, הראל חברה לביטוח ורשת מכללות אורט.

שלי מחרז, סמנכ"ל אגף הטכנולוגיה והפיתוח העסקי של קבוצת SQLINK: "אנו גאים להודיע על רכישת חברת אינטרג'ט, שמצטרפת לשאר החברות בקבוצה. המהלך הינו חלק מהרצון שלנו להרחיב את חטיבת הדיגיטל. באמצעות הרכישה, נעניק מענה רחב בעולמות התכנון, הפיתוח באינטרנט, תכנון ועיצוב ממשקים, בניית מערכות אינטרנט מבוססות ענן ומוצרי SaaS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים